Οι παγκόσμιες πωλήσεις tablet συνέχισαν την πτωτική τους τάση το 2023, υποχωρώντας στο χαμηλότερο επίπεδο σε περισσότερο από μια δεκαετία.
Σύμφωνα με την IDC, η Apple, η Samsung και άλλοι αναφέρουν συνολικές πωλήσεις 128,5 εκατ. tablet πέρυσι -το 2023-, από 161,6 εκατομμύρια το 2022.
«Χωρίς σημαντικές βελτιώσεις στην οικονομία και οι καταναλωτές που κατανέμουν τα χρήματά τους σε πράγματα πέρα
Μετά την κυκλοφορία του αρχικού iPad το 2010, οι πωλήσεις tablet είχαν απογειωθεί, κορυφώνοντας στα 230 εκατομμύρια μονάδες το 2014. Μετά από αυτό, η αγορά πάγωσε. Πρώτα ήρθε η συνειδητοποίηση ότι οι άνθρωποι θα χρησιμοποιούσαν τα (μη επιδοτούμενα) tablet τους περισσότερο από ό,τι θα χρησιμοποιούσαν τα τηλέφωνά τους. Στη συνέχεια, τα smartphone έγιναν όλο και μεγαλύτερα, θέτοντας υπό αμφισβήτηση την ανάγκη αγοράς μιας πρόσθετης συσκευής για πολλούς καταναλωτές. Οι παγκόσμιες πωλήσεις tablet μειώθηκαν σταδιακά από 230 εκατ. το 2014 σε 145 εκατ. το 2019, προτού ο Covid-19 δώσει σανίδα σωτηρίας στη βιομηχανία. Καθώς οι άνθρωποι έχουν προσαρμοστεί στην εργασία ή τη μελέτη από το σπίτι, ο κλάδος είδε άνευ προηγουμένου ζήτηση στους τομείς των καταναλωτών και της εκπαίδευσης και η αγορά επέστρεψε σε ανάπτυξη το 2020 και το 2021. Ωστόσο, η αναζωπύρωση ήταν βραχύβια, καθώς τα tablet φαίνεται να περνούν από μια κρίση ταυτότητας που έχουν κολλήσει μεταξύ φορητών υπολογιστών και smartphone.
You will find more infographics at Statista