if( function_exists('the_ad_placement') ) { the_ad_placement('above-header'); }
if( function_exists('the_ad_placement') ) { the_ad_placement('logo-banner-728-90'); }

Γιατί πούλησε η GM την Opel στην PSA

deal

Νέα στρατηγική που επικεντρώνει σε αγορές με προοπτικές μεγάλης ανάπτυξης και με μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από την Ευρωπαϊκή επιλέγει να ακολουθήσει η αμερικανική General Motors, στο πλαίσιο της οποίας εντάσσεται και η συμφωνία για πώληση της γερμανικής Opel στην γαλλική PSA.

Το deal ύψους 2,2 δισ. ευρώ είναι game changer για τη γαλλική αυτοκινητοβιομηανία που αναζητούσε λύσεις και μερίδια αγορά απέναντι στην κυριαρχία της Volkswagen που με τεράστιο χαρτοφυλάκιο μαρκών, κατηγοριών και εργοστασιακών υποδομών είναι ο αδιαμφισβήτητος leader της αγοράς σε όλα τα επίπεδα.

Η PSA Group, που παράγει τα αυτοκίνητα Peugeot και Citroen, αγοράζει τις δραστηριότητες οχημάτων Opel/Vauxhall προς 1,3 δισ. ευρώ, ενώ η GM θα λάβει 670 εκατ. ευρώ σε μετρητά, 650 εκατ. ευρώ σε warrants της PSA, τα οποία θα μπορέσει να ασκήσει μετά από πέντε χρόνια.
[graphiq id=”1MN9fJAoumV” title=”GM: Η ακτινογραφία” width=”700″ height=”587″ url=”https://sw.graphiq.com/w/1MN9fJAoumV” frozen=”true”]

if( function_exists('the_ad_placement') ) { the_ad_placement('inarticle1'); }

Η ένωση των δύο εταιριών αναμένεται να παράγει ετήσια εξοικονόμηση ύψους 1,7 δισ. ευρώ μέχρι το 2016, με την Opel, η οποία δεν έχει κερδοφορία, να εκτιμάται πως θα εμφανίσει λειτουργικό περιθώριο κέρδους 2% μέχρι το 2020 και 6% μέχρι το 2026, τόνισαν σε κοινή ανακοίνωσή τους η GM και η γαλλική κατασκευάστρια των Peugeot και Citroen.

Εκτός της μονάδας Opel και της βρετανικής ονομασίας της, Vauxhall, η συναλλαγή περιλαμβάνει και τις δραστηριότητες χρηματοδότησης της GM. Η BNP Paribas θα αγοράσει το 50% των χρηματοδοτικών δραστηριοτήτων για περίπου 450 εκατ. ευρώ, ενώ το άλλο 50% θα αγοράσει η PSA.

Η GM, η οποία έχει στην κατοχή της την Opel για σχεδόν 90 χρόνια, κόβει τους δεσμούς με το τμήμα, αφότου δεν κατάφερε να πιάσει τους στόχους του και να επιστρέψει σε κερδοφορία το 2016, συνδράμοντας σε ζημίες για την αυτοκινητοβιομηχανία που διαμορφώθηκαν συνολικά σε εννέα δισ. δολάρια από το 2009 και μετά.

Η PSA, από την άλλη, ποντάρει στο ότι προσθέτοντας στις δραστηριότητές της τις ετήσιες αποστολές της Opel, αξίας σχεδόν 1,2 εκατ. δολαρίων, θα παγιώσει τη δική της ανάκαμψη, μοιράζοντας τα κόστη σε ένα μεγαλύτερο εύρος.

«Είμαστε βέβαιοι πως η ανάκαμψη της Opel/Vauxhall θα επιταχυνθεί σημαντικά με τη δική μας στήριξη», δήλωσε ο Carlos Tavares, διευθύνων σύμβουλος στην PSA, σε ανακοίνωσή του. «Αφότου έχουμε ήδη δημιουργήσει μαζί κερδοφόρα προϊόντα για την ευρωπαϊκή αγορά, ξέρουμε ότι η Opel/Vauxhall είναι ο σωστός εταίρος», πρόσθεσε.

if( function_exists('the_ad_placement') ) { the_ad_placement('fp-300-1st'); }
Exit mobile version