Σε χαμηλό τετραετίες υποχώρησε η τιμή του λιθίου καθώς η προσφορά υπερκαλύπτει τη ζήτηση και οι εταιρίες εξκόρυξης δεν περιοριζουν την παραγωγή υπό το φόβο απώλειας μεριδίων αγοράς.
Η τιμή του ανθρακικού λιθίου υποχώρησαν κάτω από τα 71.000 γιουάν ανά τόνο τον Απρίλιο, το χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων τεσσάρων ετών, καθώς η προσφορά συνέχισε να υπερβαίνει τη ζήτηση.
Οι πωλήσεις οχημάτων νέας ενέργειας στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 38% σε ετήσια βάση, φθάνοντας τις 991.000 μονάδες τον Μάρτιο, σύμφωνα με την Ένωση Επιβατικών Αυτοκινήτων της Κίνας, ωστόσο δεν κατόρθωσαν να φθάσουν τον στόχο του 1.000.000, παρά τις συνεχιζόμενες κρατικές επιδοτήσεις που ενισχύουν την αντικατάσταση οχημάτων και τις τεχνολογίες ενεργειακής μετάβασης.
Τα στοιχεία ευθυγραμμίζονται με τις πρόσφατες τάσεις, σύμφωνα με τις οποίες η κινεζική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων δεν αναπτύσσεται με τον αναμενόμενο ρυθμό μετά την έκρηξη των αρχών της δεκαετίας, γεγονός που οδήγησε το Πεκίνο να επιδοτήσει τους παραγωγούς μπαταριών, προκαλώντας αύξηση της παραγωγής και υπερπροσφορά. Ως αποτέλεσμα, τα αποθέματα μπαταριών αναμένεται να παραμείνουν αυξημένα, καθώς οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων δεν δείχνουν διάθεση για νέες παραγγελίες.
Ωστόσο, η προσφορά δεν αναμένεται να περιοριστεί με βάση τον ρυθμό της αγοράς, καθώς οι εταιρίες εξόρυξης λιθίου αποφεύγουν να αναστείλουν τη λειτουργία τους, προκειμένου να διατηρήσουν το μερίδιο αγοράς και τις σχέσεις τους με κυβερνήσεις και παραγωγούς μπαταριών.