Όπως κάθε χρόνο, το Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του ΔΑΑ, μια από τις σημαντικότερες και πιο ουσιαστικές συναντήσεις αεροπορικών εταιριών και εκπροσώπων από τους κλάδους των αερομεταφορών, του ταξιδιού και του τουρισμού στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε με ξεχωριστή επιτυχία παρουσία 250 και πλέον παρευρισκομένων, με κεντρικό θέμα φέτος, το τρίπτυχο.
Ο ιθύνων νους του Συνεδρίου κάθε χρόνο, η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, δήλωσε: «Στο 2.4 φετινό μας ετήσιο Συνέδριο, εξερευνήσαμε μέσα από τους «αεροπορικούς διαλόγους» μας, πώς οι ιδέες γεννιούνται, αμφισβητούνται και τελικά συντίθενται σε μια διαρκή εξέλιξη. Το αεροπορικό και τουριστικό “σύμπαν” διαμορφώνεται ακριβώς μέσα από αυτή τη διαδικασία – τη δυναμική εναλλαγή Θέσης, Αντίθεσης και Σύνθεσης.
Και αυτή τη φορά, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε κορυφαίους εκπροσώπους από το χώρο των αερομεταφορών, του ταξιδιού και του τουρισμού, αλλά και της έρευνας, της αρχιτεκτονικής των αεροδρομίων, της καινοτομίας και της βιωσιμότητας.
Από τη «Θέση», όπου μια νέα ιδέα ή στρατηγική παίρνει μορφή, στην «Αντίθεση», όπου δοκιμάζεται μέσα από προκλήσεις και εναλλακτικές οπτικές, μέχρι τη «Σύνθεση», όπου οι διαφορετικές δυνάμεις συνδυάζονται και οδηγούν σε νέες ισορροπίες, η θεματική του Συνεδρίου 2.4 ανέδειξε τη σημασία της συνεργασίας, της ανταλλαγής απόψεων και της προσαρμοστικότητας στο διαρκώς μεταβαλλόμενο και εξελισσόμενο Σύμπαν των αερομεταφορών και του τουρισμού.
Στο φετινό συνέδριο μάλιστα, η θεματική αυτή συνδέθηκε με την έννοια του «Cosmos – the Universe», τονίζοντας πως, όπως στη Φύση τα στοιχεία – από το μικρότερο έως το μεγαλύτερο – συνυπάρχουν σε μια διαρκώς αρμονική και αλληλεπιδραστική σχέση, το ίδιο και στις αερομεταφορές, η σύνθεση διαφορετικών δυνάμεων είναι κομμάτι ενός διαρκώς μεταβαλλόμενου, διαλεκτικού και αρμονικού αεροπορικού «Σύμπαντος».