Κατά 1,42 φορές υπερκαλύφθηκε η Δημόσια Εγγραφή για τη FAIS Group που έληξε σήμερα, με την τιμή να κλείνει στα 4,7 ευρώ, με μέγιστο εύρος στα 5 ευρώ.
Στη 1,5 φορά έκλεισε σύμφωνα με πληροφορίες η κάλυψη της δημόσιας εγγραφής του ομίλου FAIS. Η μετοχή θα διαπραγματεύεται από τις 27 Μαρτίου. Η
δημόσια εγγραφή αφορούσε έως 11.375.625 μετοχές, εκ των οποίων 9.100.500 είναι νέες μετοχές και 2.275.125 υφιστάμενες.
Ο κύκλος εργασιών του FAIS Group εκτιμάται ότι ξεπέρασε τα 210 εκατ. ευρώ το 2024 με τα EBITDA στα 40 εκατ. ευρώ.
Στόχος του IPO ήταν η άντληση κεφαλαίων 60 εκατ. ευρώ, διαθέτοντας το 25% των μετοχών του στο επενδυτικό κοινό.
Τα αντληθέντα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν:
- Για την εξόφληση υπολειπόμενων ποσών συμμετοχής σε θυγατρικές καθώς και συμμετοχή σε μετοχικό κεφάλαιο εταιρειών συνολικού ποσού, ποσό 9,68 εκατ. ευρώ.
- Για την ανάπτυξη και αναβάθμιση του δικτύου φυσικών καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό, ποσό 12 εκατ. ευρώ.
- Για επενδύσεις σε ακίνητα και πάγιο εξοπλισμό, ποσό 2 εκατ. ευρώ.
- Για αποπληρωμή υφιστάμενου δανεισμού, ποσό 14,4 εκατ. ευρώ.
- Για τεχνολογικό εξοπλισμό, συστήματα και λογισμικά, ποσό 1,3 εκατ. ευρώ.
- Για κεφάλαιο κίνησης, ποσό 3,27 εκατ. ευρώ.
Το εκτενές χαρτοφυλάκιο του ομίλου καλύπτει κάθε καταναλωτικό προφίλ – από προσιτές επιλογές έως premium και luxury brands – διαθέτοντας κορυφαία brands, όπως Kalogirou, Ferragamo, TOD’S, Hogan, Michael Kors, UGG, DKNY, Levi’s, Mango, Under Armour, Technogym, Wilson, Puma, Kiko Milano, και Harley Davidson.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, ο μέσος ενοποιημένος κύκλος εργασιών αναμένεται να ανέλθει από 191,3 εκατομμύρια ευρώ το 2023 σε 212,3 εκατομμύρια ευρώ το 2024 (+11% σε σχέση με το 2023), 231,1 εκατομμύρια ευρώ το 2025 (+9% σε σχέση με το 2024) και 253,2 εκατομμύρια ευρώ το 2026 (+10% σε σύγκριση με το 2025).
Το πλάνο ανάπτυξης της διοίκησης αφορά επέκταση στα Βαλκάνια, έμφαση στα καλλυντικά που έχουν μεγάλο περιθώριο κέρδους, αναδιάρθρωση του χαρτοφυλακίου στις μηχανές με την ανάληψη της Harley Davidson και την εγκατάληψη της Indian, καθώς και διεύρυνση της παρουσίας σε Malls και με νέα αυτόνομα καταστήματα.