Τα σημαντικά οικονομικά οφέλη που απολαμβάνουν τα ξενοδοχεία από την καταβολή προμηθειών σε διαδικτυακές πλατφόρμες ταξιδιών αναδεικνύει μία νέα μελέτη που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Χρησιμοποιώντας δεδομένα από ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 644 ξενοδοχείων στις ΗΠΑ, που καλύπτουν διάφορους τομείς, η έρευνα ποσοτικοποιεί την επίδραση της καταχώρησης στις πλατφόρμες αυτές.
Τα ευρήματα δείχνουν ότι για κάθε δολάριο που δαπανάται σε προμήθειες (ανά διαθέσιμο δωμάτιο), τα ξενοδοχεία παρατηρούν αύξηση της πληρότητας κατά 1,12%, αύξηση του RevPAR (έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο) κατά 20,20 δολάρια και αύξηση του EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και εκτός λειτουργικών εξόδων) κατά 7,08 δολάρια.
Αυτά τα αποτελέσματα υποδηλώνουν ότι για την πλειοψηφία των ξενοδοχείων, οι διαδικτυακές πλατφόρμες ταξιδιών ενισχύουν την κερδοφορία και προσφέρουν θετικές οικονομικές αποδόσεις. Η μελέτη επισημαίνει τη σημασία μιας εξειδικευμένης, βασισμένης σε δεδομένα στρατηγικής διανομής για κάθε ξενοδοχείο. Ωστόσο, για τα οικονομικά ξενοδοχεία, η συμμετοχή στις διαδικτυακές πλατφόρμες ταξιδιών έχει ελαφρώς αρνητική επίδραση στην κερδοφορία, καθώς τα κέρδη από την πληρότητα και το RevPAR αντισταθμίζονται από τα έξοδα προμηθειών. Τα οικονομικά ξενοδοχεία αποτελούσαν το 20% του δείγματος, πράγμα που σημαίνει ότι τα τέσσερα στα πέντε ξενοδοχεία ωφελούνται από τη συνεργασία με διαδικτυακές πλατφόρμες ταξιδιών.
You will find more infographics at Statista