Η χρήση μιας μηχανής αναζήτησης παραμένει η πρώτη επιλογή για άτομα που αναζητούν ένα μέρος για να μείνουν στις διακοπές, με μεγάλη διαφορά σύμφωνα με μία παγκόσμια έρευνα του 2024 για ταξιδιώτες που πραγματοποίησε η SiteMinder.
Περισσότερο από το ένα τρίτο επιλέγουν να το “Google-άρουν”, ενώ λιγότερο από το 20% ακολουθούν μια πιο εξειδικευμένη προσέγγιση αναζητώντας μέσω μιας διαδικτυακής ταξιδιωτικής υπηρεσίας. Μόνο περίπου 1 στους 10 θα στραφούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και, αν και μόνο το 7% θα στραφούν σε φίλους και συγγενείς για να βρουν κατάλυμα, άλλες μελέτες υποδεικνύουν ότι συνεχίζουν να είναι μια εξαιρετική πηγή έμπνευσης για ταξίδια.
You will find more infographics at Statista