Περισσότερο από μια διαμονή φαίνεται να γίνεται όλο και για περισσότερους ταξιδιώτες το ξενοδοχείο καθώς φαίνονται ανοιχτοί στο να περάσουν περισσότερο ποιοτικό χρόνο στο δωμάτιό τους.
Για μερικούς ταξιδιώτες, δεν έχει σημασία το ταξίδι ή ο προορισμός, για μερικούς παραθεριστές όλο το ενδιαφέρον αφορά την εμπειρία του ξενοδοχείου.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας έρευνας που δημοσιεύτηκε στην Έκθεση Changing Traveler Report 2025 της SiteMinder, περίπου το ήμισυ των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι σκοπεύουν να περάσουν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους ή έναν σημαντικό χρόνο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου τους το 2025.
Από τις εθνικότητες που ερωτήθηκαν, οι Ινδοί και Ινδονήσιοι παραθεριστές ήταν πιο πιθανό να περάσουν σημαντικό χρόνο στο ξενοδοχείο τους κατά τις διακοπές τους, ενώ οι Ιταλοί, Γάλλοι, Ισπανοί και Γερμανοί φαίνονται πιο πιθανό να επιλέξουν την περιήγηση αξιοθέατων αντί για ένα κοκτέιλ δίπλα στην πισίνα.
You will find more infographics at Statista