Καθώς το κοινό μεταναστεύει στο διαδίκτυο, τα παραδοσιακά μέσα έχουν υποστεί πλήγμα.
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις καθημερινές εφημερίδες. Όπως δείχνει το επόμενο διάγραμμα που βασίζεται σε δεδομένα έρευνας του Statista Consumer Insights, οι τάσεις διαφέρουν από χώρα σε χώρα.
Εδώ, η Ινδία ξεχωρίζει ως η μόνη χώρα από αυτές που επιλέχθηκαν, όπου η ανάγνωση μιας καθημερινής εφημερίδας ήταν πιο δημοφιλής από το να ακούει κανείς το ραδιόφωνο, με έξι στους δέκα ερωτηθέντες να δηλώνουν ότι διάβασαν καθημερινή εφημερίδα τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες.
Σε γενικές γραμμές, οι εβδομαδιαίες εφημερίδες είχαν χειρότερη απόδοση από τις καθημερινές. Για παράδειγμα, στην Ινδία, μόνο το 25% των ερωτηθέντων επέλεξαν αυτή την επιλογή, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο το 14% και στις ΗΠΑ το 10% δήλωσαν το ίδιο.
Η αναλογική τηλεόραση ήταν μακράν η πιο δημοφιλής επιλογή από τα τρία μέσα που εμφανίζονται εδώ, με ποσοστά από 65% έως 80% των ερωτηθέντων σε κάθε χώρα να δηλώνουν ότι την παρακολούθησαν τον προηγούμενο μήνα. Αντίθετα, το ραδιόφωνο ήταν λιγότερο δημοφιλές στην Ινδία, την Κίνα και την Ιαπωνία, με τρεις στους δέκα ή λιγότερους ανά χώρα να το ακούν, σε αντίθεση με τη Νότια Αφρική και τη Γερμανία, όπου περισσότεροι από έξι στους You will find more infographics at Statistaδέκα δήλωσαν ότι άκουσαν ραδιόφωνο πρόσφατα.