Η ΔΕΗ συνεχίζει να βελτιώνει την εξυπηρέτηση των πελατών της, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις και προσωποποιημένες υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες τους. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, παρουσιάζει την υπηρεσία Μετακόμισης Ρεύματος, η οποία επιτρέπει στους πελάτες να διακόψουν την παλιά τους παροχή και να συνδέσουν τη νέα, με ένα απλό αίτημα που μπορεί να γίνει ψηφιακά, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο και τις διαδικασίες για την εξυπηρέτησή τους.
Μέσα από την συγκεκριμένη υπηρεσία, οι πελάτες ΔΕΗ μπορούν να προγραμματίσουν την διακοπή της παροχής από το ακίνητο που μετακομίζουν έως και 30 ημέρες νωρίτερα, να λαμβάνουν συνεχή ενημέρωση για την πορεία του αιτήματός τους, καθώς και να απαλλαγούν από τυχόν ρήτρα πρόωρης αποχώρησης. Η υπηρεσία Μετακόμισης ρεύματος ισχύει για οικιακές και επαγγελματικές παροχές.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν είτε να υποβάλουν το αίτημα ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα στο dei.gr είτε να επικοινωνήσουν δωρεάν με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης οικιακών πελατών στο 800-900-1000 και εταιρικών πελατών στο 800-500-7000 ή να επισκεφτούν ένα κατάστημα ΔΕΗ της επιλογής τους και να ενημερωθούν από το εξειδικευμένο προσωπικό.
Οι πελάτες χρειάζεται να βεβαιωθούν ότι τόσο η παροχή από την οποία αποχωρούν όσο και η νέα παροχή στην οποία θα μετακομίσουν εκπροσωπούνται από τη ΔΕΗ με τα ίδια στοιχεία και την ίδια χρήση.
Η ΔΕΗ μετασχηματίζει συνεχώς τις υπηρεσίες της με στόχο να βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη σε κάθε σημείο επαφής, δημιουργώντας μία νέα ολιστική ψηφιακή πολυεπίπεδη εμπειρία. Αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα, σχεδιάζει και υλοποιεί νέες λύσεις προστιθέμενης αξίας, χτίζοντας μια νέα σχέση μαζί τους.