Σύμφωνα με το Skift, τα απευθείας κανάλια κρατήσεων ξενοδοχείων, όπως οι κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου, μέσω email ή τηλεφώνου, συμβάλλουν περισσότερο στις κρατήσεις ξενοδοχείων παγκοσμίως.
Μέχρι το 2030, εκτιμάται ότι 681 δισ. δολάρια ΗΠΑ σε συνολικές μικτές κρατήσεις θα προέρχονται από τέτοια κανάλια.
Οι διαδικτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες, όπως η Booking.com, αποτελούν επίσης μια σημαντική πηγή κρατήσεων ξενοδοχείων.
You will find more infographics at Statista