Το αποτύπωμά της στην ελληνική οικονομία ενισχύει η Motor Oil καθώς διευρύνει την παρουσία της στη λιανική με την εξαγορά των TWENTY 4 SHOPEN, ενώ διαθέτει ήδη και τα Smartshop.
Η Core Innovations, θυγατρική του Ομίλου Motor Oil ανακοίνωσε την εξαγορά της αλυσίδας καταστημάτων μικρής λιανικής TWENTY 4 SHOPEN, ενισχύοντας την παρουσία της στη λιανική αγορά των Convenience Stores (καταστημάτων ευκολίας), με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και την κάλυψη των νέων αναγκών του.
Οι κινήσεις στη λιανική έρχονται μετά τον θάνατο του Βαρδή Βαρδινογιάννη και τον απόκτηση του πλήρους μετοχικού και διοικητικού ελέγχου από τον Γιάννη Βαρδινογιάννη (Τζίγκερ). Επίσης, πρέπει να σημειωθεί ότι στο παρελθόν ο Μαρινόπουλος είχε επιχειρήσει να “παντρέψει” το λιανεμπόριο και την εστίαση με τα πρατήρια καυσίμων, υπό την καθοδήγηση τότε του Γιώργου Βογιατζάκη, project ιδιαίτερα φιλόδοξο που παγιδεύτηκε στα οικονομικά προβλήματα και τις προσωπικές ατζέντες…
Η Motor Oil έχει ανοίξει δραστικά τη βεντάλια των δραστηριοτήτων της, τόσο στην ενέργεια όσο και έξω από αυτή, ενώ διατηρεί το σύνολο κάτω από την επωνυμία της, τουλάχιστον για την ώρα. Ειδικότερα, έχει αποκτήσει την ΗΛΕΚΤΩΡ από την Ελλάκτωρ, εταιρίες ανακύκλωσης και παραγωγής πράσινων καυσίμων και λιπαντικών, Ο ενεργειακός όμιλος ελέγχει ακόμη και τον Alpha ενώ έχει μερίδια και σε άλλες εταιρίες media…
Έρχεται τσουνάμι αλλαγών στη Motor Oil
Στρατηγικά, η Motor Oil επιχειρεί τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου και τη διαφοροποίηση των εσόδων, ενώ προσαρμόζεται στη λογική shops in a shop αναβαθμίζοντας τα πρατήρια καυσίμων σε εμπορικούς χώρους. Έτσι, η εταιρία στοχεύει την αύξηση των εσόδων ανά τετραγωνικό και ανά πελάτη, διαμορφώνοντας ένα πιο υγιές και διαφοροποιημένο και ανεβάζοντας την αντικυκλικότητα. Παράλληλα, έτσι ανοίγει την πόρτα για διαφοροποίηση της επενδυτικής βάσης και μείωση του κόστους χρηματοδότησης.Οι κινήσεις αυτές δημιουργούν δυναμική αναδιάρθρωσης του ομίλου, καθώς διαφοροποιούνται οι πηγές εσόδων και η λειτουργική δομή. Έτσι, δεν αποκλείεται σύντομα ο όμιλος να ανακοινώσει σχέδιο exreme makeover, με μια holding εταιρία και διακριτούς κλάδους. Έτσι, εκτιμάται ότι θα εμπεδωθεί η προοπτική περαιτέρω λειτουργικής διαφοροποίησης και θα βελτιωθεί η προσβασιμότητα σε άλλες μορφές χρηματοδοτήσεων ή ακόμη και η είσοδος στρατηγικού επενδυτή.
Η εξαγορά του TWENTY 4 SHOPEN
Οπως αναφέρει η εισηγμένη σε σχετική ανακοίνωση, η TWENTY 4 SHOPEN, που ιδρύθηκε το 2010, λειτουργεί περισσότερα από 25 καταστήματα, προσφέροντας προϊόντα παντοπωλείου, καφέ, αρτοσκευάσματα και είδη περιπτέρου.
Η εξαγορά αυτή αποτελεί βασικό βήμα στη στρατηγική της Mοtor Oil για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος καταστημάτων ευκολίας (convenience retail ecosystem), σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και εξελισσόμενο περιβάλλον – κάτω από την ομπρέλα του Brand Smartshop. Ήδη, περισσότερα από 80 σημεία φέρουν το σήμα του Smartshop με την πλειοψηφία να φιλοξενούνται στα πρατήρια με το σήμα Shell που ανήκουν επίσης στον Όμιλο Mοtor Oil.
Το ολοκληρωμένο οικοσύστημα της Core Innovations συνδυάζει προϊόντα παντοπωλείου, καφέ, είδη καθημερινής ανάγκης και ηλεκτρονικό εμπόριο, στοχεύοντας στην πλήρη κάλυψη των αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή.
Παράλληλα, διαχειρίζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα allSmart.gr, το οποίο διαθέτει περισσότερα από 55.000 προϊόντα.
Διεύρυνση υπηρεσιών και αύξηση του εσόδου ανά πελάτη
Πρόσφατα, στο πλαίσιο της ανάπτυξης των mobility centers υπό το Brand Plinto, εγκαινίασε το πρώτο self-service πλυντήριο του Ομίλου. Το πλυντήριο αυτό προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες εξωτερικού και εσωτερικού καθαρισμού οχημάτων, ηλεκτροφόρτιση, καθώς και αποστολή και παραλαβή μικρών ταχυδρομικών δεμάτων.
Επιπλέον, η Core Innovations ενισχύει τη δραστηριότητά της στον τομέα των B2B υπηρεσιών, αντιπροσωπεύοντας κορυφαίους ξένους οίκους στην ευρωπαϊκή αγορά.
Τέλος, εξειδικεύεται στη διανομή και τα logistics των προϊόντων που εμπορεύεται και αντιπροσωπεύει, εξασφαλίζοντας την έγκαιρη και αποτελεσματική παράδοσή τους σε όλη την ελληνική επικράτεια.
Η στρατηγική ανάπτυξης και διαφοροποίησης του Ομίλου Mοtor Oil αντανακλά την παγκόσμια τάση των ενεργειακών ομίλων προς νέους κλάδους, με επίκεντρο τον τομέα της λιανικής και την πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Με αυτό τον τρόπο, παραμένει προσηλωμένος σε καινοτόμες λύσεις, επενδύοντας δυναμικά στη λιανική αγορά και προσφέροντας προστιθέμενη αξία στο καταναλωτικό κοινό, καταλήγει η ανακοίνωση.