Το ποσό-ρεκόρ του 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων σε εγκρίσεις πληρωμών για το έτος αναμένεται να ξεπεράσει η εφαρμογή CashPro® της BofA, καθώς οι πελάτες στρέφονται στις κινητές εφαρμογές για μεγαλύτερη διαφάνεια και έλεγχο στις πληρωμές τους.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την τράπεζα, μέχρι το τέλος του 2024, οι εταιρικοί πελάτες της Bank of America θα έχουν εγκρίνει πληρωμές ύψους άνω του 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων μέσω της εφαρμογής CashPro, της κινητής εφαρμογής που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για τη διαχείριση των ταμειακών τους λειτουργιών. Αυτό θα αντιπροσωπεύει αύξηση άνω του 25% σε ετήσια βάση στις πληρωμές που εγκρίνονται μέσω της εφαρμογής, υπογραμμίζοντας ότι οι πελάτες αξιοποιούν όλο και περισσότερο την τεχνολογία για την αυξημένη ασφάλεια και ευκολία που προσφέρει.
«Η εφαρμογή CashPro παίζει καθοριστικό ρόλο στη βοήθεια που παρέχουμε στους πελάτες μας για τη διαχείριση των επιχειρήσεών τους, ειδικά σε ό,τι αφορά τις πληρωμές», δήλωσε ο Tom Durkin, Παγκόσμιος Επικεφαλής του CashPro στις Παγκόσμιες Λύσεις Πληρωμών (GPS) της Bank of America. «Η υπέρβαση του ορίου του ενός τρισεκατομμυρίου δολαρίων καταδεικνύει την αξία που αποκομίζουν οι πελάτες από την ευκολία, τον έλεγχο και τη διαφάνεια στις εγκρίσεις πληρωμών».
Το CashPro είναι η ψηφιακή τραπεζική πλατφόρμα της Bank of America, την οποία χρησιμοποιούν περίπου 550.000 χρήστες από 40.000 εταιρείες παγκοσμίως για τη διαχείριση και παρακολούθηση των πληρωμών, των καταθέσεων, των δανείων και των συναλλαγών εμπορικής χρηματοδότησης. Η εφαρμογή CashPro είναι αναπόσπαστο μέρος αυτής της πλατφόρμας και είναι η Νο. 1 κινητή εφαρμογή για εταιρική και εμπορική τραπεζική.
Η Lauren Hobbs, Διευθύντρια Διαχείρισης Ταμειακών Ροών στην ενεργειακή εταιρεία υποδομών Sempra, είναι εξαιρετική χρήστης του CashPro. «Η εφαρμογή CashPro είναι εξαιρετική», ανέφερε. «Είτε βρίσκομαι ανάμεσα σε συναντήσεις είτε στο γραφείο μου, είναι εξαιρετικά ισχυρή. Μπορώ γρήγορα να ελέγξω τα υπόλοιπα των λογαριασμών και να εγκρίνω πληρωμές μεγάλων ποσών με αυτοπεποίθηση».
Οι πελάτες της Bank of America μπορούν να ξεκινήσουν εταιρικές πληρωμές μέσω οποιουδήποτε από τα τέσσερα κανάλια της πλατφόρμας CashPro: διαδικτυακά, μέσω της εφαρμογής, μέσω Διασυνδέσεων Προγραμματισμού Εφαρμογών (APIs) και μέσω Connect (βασισμένη σε αρχεία). Για αυξημένη ασφάλεια, αυτές οι πληρωμές μπορεί να απαιτούν επιπλέον επίπεδα έγκρισης πριν την ολοκλήρωσή τους, ενώ οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή CashPro για την ολοκλήρωση αυτών των εγκρίσεων. Παραδοσιακά, ο Δεκέμβριος παρουσιάζει τον μεγαλύτερο όγκο και αξία πληρωμών που εγκρίνονται μέσω της εφαρμογής, λόγω των δραστηριοτήτων στο τέλος του έτους και των χρηστών που ταξιδεύουν κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.
«Μελετώντας την υιοθέτηση των χαρακτηριστικών της εφαρμογής CashPro, έχουμε δει τη δραστηριότητα των πελατών να αυξάνεται και να αλλάζει με την πάροδο του χρόνου», δήλωσε η Jennifer Sanctis, επικεφαλής της εφαρμογής CashPro και των Προσωποποιημένων Τεχνολογιών στις GPS της Bank of America. «Μέσα από συνεχιζόμενες επενδύσεις και ακούγοντας τα σχόλια των πελατών, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε καινοτόμες χρηματοοικονομικές εμπειρίες για να υποστηρίξουμε τις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους το 2025 και μετέπειτα».