Την επάνοδο της στην Ελλάδα και το αεροδρόμιο των Αθηνών (ΔΑΑ) γιόρτασε σήμερα η easyJet σε εκδήλωση που παρέθεσε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, αναθεωρώντας τις προοπτικές σε θετικές που έχει η Ελλάδα για την ανάπτυξη των αερομεταφορών καθώς και τις προοπτικές που καταγράφει ο ΔΑΑ.
Ο περιφερειακός διευθυντής της easyJet για την Ελλάδα Lorenzo Ligorio απαντώντας σε ερώτηση του crisismoniotor.gr σχετικά με τις προϋποθέσεις ίδρυσης αεροπορικής βάσης στο αεροδρόμιο των Αθηνών, υπογράμμισε ότι πράγματι ο στόχος τους είναι η ίδρυση αεροπορική βάσης στον ΔΑΑ, συμπληρώνοντας ότι η βασική προϋπόθεση για να λάβουν την απόφαση και να προχωρήσουν είναι η αύξηση της επιβατικής κίνησης με τα αεροσκάφη της easyJet τόσο από τα αεροδρόμια του εξωτερικού όσο και του εσωτερικού. Προσέθεσε ωστόσο ότι η δημιουργία μίας νέας βάσης έστω και εποχικής απαιτεί διεξοδικές συζητήσεις και επενδύσεις.
Η ειδοποιός διαφορά της easyJet
Η easyJet εξήγησε περαιτέρω ο Περιφερειακός Διευθυντής αναθεώρησε τις προοπτικές της Ελλάδας σε πολύ θετικές για την ανάπτυξη της στο μέλλον, ενώ η ειδοποιός της διαφορά συγκριτικά με τις άλλες τις άλλες χαμηλού κόστους αεροπορικές είναι ότι εκτελεί πτήσεις πλέον με νέα αεροσκάφη τύπου Airbus A321/320 neo και Α319 από τα κύρια μεγάλα αεροδρόμια της Ευρώπης.
17 δρομολόγια προς και από την Ελλάδα
Μεταξύ 2023 και 2024 αύξηση την επιβατική της κίνηση από τους 620.000 επιβάτες στους 900.000 και πλέον το 2024 ενώ μέσα στο 2025 θα προσφέρει 1,5 εκ. θέσεις από το αεροδρόμιο των Αθηνών, αυξάνοντας το capacity κατά 100% σε σχέση με το 2023. Θα εκτελεί προς και από 17 routes από την Αθήνα προς Ηνωμένο Βασίλειο, Ελβετία, Ιταλία, Πορτογαλία, Ισπανία, Γαλλία.
Ο κύκλος εργασιών της ξεπερνά τα 10 δισεκατομμύρια με τα κέρδη προ φόρων να διαμορφώνονται στα 733 εκατομμύρια. Διαθέτει 340 αεροσκάφη, εκτελεί πτήσεις προς 1000 προορισμούς προς 160 αεροδρόμια σε 35 χώρες.
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
Τα τέσσερα κύρια αεροδρόμια για την easyJet που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο είναι των Βρυξελλών, της Βασιλείας, της Νάπολης και του Λονδίνου.