Σε επίθεση hackers αποδίδει ο όμιλος Fourlis την κατάρρευση των sites και εσωτερικών συστημάτων διαχείρισης πωλήσεων και ταμειακών μηχανών, με την εταιρία να ανακοινώνει ότι τα φυσικά καταστήματα λειτουργούν κανονικά.
Για κακόβουλη εξωτερική επίθεση κάνει λόγο η Fourlis σε ανακοίνωσή της, αιτιολογώντας την κατάρρευση του site και των συστημάτων της εταιρίας, ενώ αναφέρει ότι συνέβη και στις τέσσερις χώρες.
Η εταιρία ανακοίνωσε ότι από τη μέχρι στιγμής διερεύνηση δεν προκύπτει διαρροή προσωπικών στοιχείων. Ωστόσο, δεν είναι σαφές ο βαθμός που η επίθεση θα επηρεάσει τον τζίρο των ημερών και άρα τα αποτελέσματα της εταιρίας, καθώς πρόκειται για μια ιδιαίτερα κομβική περίοδο για το λιανεμπόριο. Επίσης, η εταιρία δεν έδωσε χρονοδιάγραμμα για την αποκατάσταση των συστημάτων της σε πλήρη λειτουργικότητα, ούτε για είδος της επίθεσης.
Η ανακοίνωση
Ενημέρωση για κακόβουλη ενέργεια κατά των ηλεκτρονικών συστημάτων του Ομίλου Fourlis
Ο Όμιλος Fourlis, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εργαζομένους, τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους μετόχους του, επιθυμεί να ενημερώσει σχετικά με περιστατικό που παρουσιάστηκε στα συστήματά του.
Συγκεκριμένα, στις 27/11/2024, σημειώθηκε τεχνικό πρόβλημα στα ψηφιακά και ηλεκτρονικά συστήματα του Ομίλου, το οποίο τελικά διαπιστώθηκε ότι οφείλεται σε κακόβουλη εξωτερική ενέργεια. Το συγκεκριμένο πρόβλημα επηρέασε τη λειτουργία των εταιριών και στις 4 χώρες δραστηριοποίησης, Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία. Τονίζεται ωστόσο, ότι δεν επηρέασε τους προμηθευτές ή τους συνεργάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Τα αρμόδια τμήματα του Ομίλου σε συνεργασία με εξειδικευμένους εξωτερικούς συνεργάτες βρίσκονται σε διαδικασία ελέγχου και αντιμετώπισης του περιστατικού, ενώ επισημαίνεται ότι τηρούνται όλες οι διαδικασίες που προβλέπονται από τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) και οι οδηγίες των Αρχών Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Από τη συγκεκριμένη κακόβουλη ενέργεια δεν προκύπτει, έως τώρα, διαρροή προσωπικών δεδομένων.
Τα καταστήματα του Ομίλου παραμένουν ανοιχτά και εξυπηρετούν τους καταναλωτές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, δεδομένης και της αυξημένης κίνησης των προηγούμενων ημερών λόγω Black Friday.
Η Διοίκηση δεσμεύεται προς τους εργαζομένους, τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους μετόχους του Ομίλου, για την ταχύτερη δυνατή αντιμετώπιση του περιστατικού.