Νέο σύγκρουση τρένων μεταξύ επιβατηγών αμαξοστοιχιών απετράπη στο παρά πέντε τη Δευτέρα στην Πιερία μεταξύ Αιγίνιου και Κορινού.
Ένα ακόμη περιστατικό που εγείρει ερωτηματικά για την ασφάλεια των μεταφορών στην Ελλάδα σημειώθηκε τη Δευτέρα στην Πιερία μεταξύ Αιγίνιου και Κορινού.
Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες αμαξοστοιχία του προαστιακού σιδηροδρόμου είχε ακινητοποιηθεί σε σημείο της γραμμής απ΄ όπου διέρχονται και οι αμαξοστοιχίες που πραγματοποιούν το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα και πρόκειται για πέρασμα υψηλής ταχύτητας.
Από το ρεπορτάζ προκύπτει ότι η επιβατηγός αμαξοστοιχία που προερχόταν από Θεσσαλονίκη με κατεύθυνση την Αθήνα εισήλθε στην γραμμή που βρισκόταν ο συρμός του προαστιακού με μεγάλη ταχύτητα.
Το περιστατικό διερευνάται από τον ΟΣΕ, την Alstom (που έχει εγκαταστήσει την τηλεδιοίκηση) και την Hellenic Train.
Ακόμα δεν είναι σαφές αν και τί είδους πρόβλημα υπήρξε. Τα σενάρια που εξετάζονται είναι τρία:
- Είτε υπήρξε πρόβλημα στην τηλεδιοίκηση (που η Alstom αρνείται κατηγορηματικά)
- Είτε ο οδηγός δεν είδε τον φωτεινό σηματοδότη
- Είτε ο προαστιακός είχε αρχίσει να κινείται και γι αυτό άναψε το πράσινο φως για την είσοδο της επιβατικής αμαξοστοιχίας από τη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες οι αμαξοστοιχίες κινούνταν στην ίδια κατεύθυνση, προς Αθήνα, με τον προαστιακό να οδεύει στο σταθμό μετά τον οποίο θα άλλαζε γραμμή.
Από την έως τώρα εξέλιξη των ερευνών όλες το τρίτο σενάριο εμφανίζεται ως το επικρατέστερο. Ακόμα όμως και σε αυτή την περίπτωση παραμένει μια σοβαρή πιθανότητα σύγκρουσης, δεδομένου ότι η αμαξοστοιχία από τη Θεσσαλονίκη κινούνταν με πολύ μεγαλύτερη από τον προαστιακό. Όπερ σημαίνει ότι υπήρχε περίπτωση να υποάρξει σύγκρουση και εκτροχιασμός.
Τελικά, όμως αναφέρουν πληροφορίες, το δυστύχημα αποφεύχθηκε από επικοινωνία μεταξύ των δύο τρένων, λόγω προηγούμενης γνώσης της κίνησης και των συνθηκών και αυξημένης επιχειρησιακής επίγνωσης των στελεχών.