Την αναβάθμιση της σύστασης σε “overwight” από “equalweight” για τον τίτλο του AIA (ΔΑΑ) ανακοίνωσε η Euroxx, ανεβάζοντας ελαφρώς και την τιμή στόχο στα 9,4 από 9,2 ευρώ.
Στην προοπτική διεύρυνσης του εμπορικού της αποτυπώματος και διαφοροποίησης του τζίρου βασίζει η Euroxx την επί τα βελτίω αναθεώρησης της σύστασης για την μετοχή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
Η Euroxx δίνει πλέον σύσταση “overwight” από “equalweight” και τιμή-στόχο τα 9,4 από τα 9,2 ευρώ.
Στο report αναφέρει ότι η αδύναμη απόδοση της μετοχής από την IPO (-7,6% ή -3,6% συμπεριλαμβανομένου του μερίσματος) προσφέρει στους επενδυτές την ευκαιρία να αποκτήσουν έκθεση σε μια αμυντική μακροπρόθεσμη ιστορία με μια σταθερή ροή μερισμάτων και βιώσιμες αποδόσεις άνω του 8,0% (και 10,7% από τα εκτιμώμενα κέρδη του 2024).
- Τιμή Στόχος: 9,40 ευρώ (από 9,20 ευρώ)
- Τελευταίο Κλείσιμο: 7,57 ευρώ
- Κεφαλαιοποίηση: 2,2 δισ. ευρώ
- Απόδοση από την IPO: -7,6%
- Ελεύθερη Κυκλοφορία: 18,5%
- Μέσος Ημερήσιος Όγκος Συναλλαγών (1 μήνα): 1,08 εκατ. ευρώ
Θεμελιώδη
Αναφορικά με θελειώδη μεγέθη, οι αναλυτές της Euroxx υπογραμμίζουν την υπεραπόδοση έναντι των προσδοκιών έως τώρα το 2024. Για το σύνολο του έτους η Euroxx ανεβάζει τον πήχη για τα κέρδη:
- Κέρδη ανά μετοχή (EPS) για το 2024 υψηλότερα κατά 23% λόγω της σημαντικής αύξησης της επιβατικής κίνησης. Τώρα υποθέτουμε αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 12,5% το 2024, σύμφωνα με την καθοδήγηση της διοίκησης για “χαμηλή διψήφια” αύξηση. Για το 2025-26, αυξήσαμε τις προβλέψεις μας κατά πιο ήπιες τάσεις 8-10%, κυρίως λόγω των μη αεροπορικών δραστηριοτήτων, καθώς τα καλύτερα δεδομένα κίνησης για το 2024 μεταφράζονται σε ταχύτερη μείωση του υπόλοιπου κεφαλαίου μεταφοράς (67 εκατ. ευρώ το 1ο εξάμηνο του 2024) και χαμηλότερες μελλοντικές χρεώσεις αεροδρομίου ή / και υψηλότερα λειτουργικά έξοδα, καθώς η απόδοση από τις αεροπορικές δραστηριότητες περιορίζεται σε 15% ρυθμιστική απόδοση ιδίων κεφαλαίων (ROE).
Επίσης, η Euroxx προσδοκά ότι ο AIA θα καταβάλει το 100% των καθαρών κερδών ως μερίσματα, παρά τον έντονο κύκλο δαπανών κεφαλαίου που ακολουθεί (ο οποίος, ωστόσο, ανακτάται στο πλαίσιο του ρυθμιστικού πλαισίου και χρηματοδοτείται μέσω δανείων). Αυτό υποδηλώνει ένα πολύ υψηλό μέρισμα από τα κορυφαία κέρδη του 2024 και εν μέρει το 2025, αλλά και βιώσιμες αποδόσεις άνω του 8,0% μέχρι το τέλος της περιόδου της παραχώρησης το 2046.