Αυξημένα έσοδα από διαφημίσεις, μεγάλες ζημιές 4,5 δισ. στα Reality Labs και προοπτικές αλλά όχι εκστατικές με το AI, περιλαμβάνουν τα αποτελέσματα της Meta, της μητρικής του Facebook, το οποίο -σύμφωνα με τον Ζουκερμπεργκ- έγινε ξανά “cool” μεταξύ των νέων.
Σε σημείο καμπής βρίσκεται η Meta, η μητρική εταιρία του Facebook, καθώς κατάφερε να επανακτήσει το ενδιαφέρον των νέων και να αυξήσει σημαντικά τα διαφημιστικά της έσοδα, οι ζημιές όμως από τα Reality Labs είναι μεγάλες και θα αυξηθούν περαιτέρω, ενώ η εταιρία θα χρειαστεί να επενδύσει κι άλλα στο AI και στον εκσυγχρονισμό των Datacenters της, χωρίς όμως να έχουν άμεση απόδοση…
Η Meta Plaforms ανακοίνωσε καλύτερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις για το δεύτερο τρίμηνο, αποδεικνύοντας ότι οι επενδύσεις της εταιρείας στην τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) τη βοηθούν να πουλάει πιο στοχευμένες και εξατομικευμένες διαφημίσεις.
Ειδικότερα, η μητρική εταιρία του Facebook και του Instagram ανακοίνωσε πωλήσεις 39,1 δισ. δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, έναντι εκτιμήσεων αναλυτών για 38,3 δισ. δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Bloomberg. Η Meta αναμένει πωλήσεις για το τρέχον τρίμηνο από 38,5 δισ. έως 41 δισ. δολάρια, έναντι της μέσης πρόβλεψης για 39,2 δισ. δολάρια.
Οι λειτουργικές ζημίες της μονάδας Reality Labs της Meta, η οποία παράγει το ακουστικό Quest και τα έξυπνα γυαλιά Ray-Ban Meta, αναμένεται να αυξηθούν «σημαντικά» στο υπόλοιπο του 2024, καθώς η Meta συνεχίζει να αναπτύσσει λογισμικό και υλικό. Ο Ζούκερμπεργκ εδώ και χρόνια εκθειάζει τις αρετές ενός λεγόμενου «μετασύμπαντος», ενός εικονικού χώρου όπου αναμένει ότι οι άνθρωποι θα εργάζονται και θα περνούν χρόνο στο μέλλον. Η διαίρεση είχε λειτουργική ζημία 4,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την περίοδο.
Η Meta ανακοίνωσε την αναθεώρηση του guidance για τις ελάχιστες κεφαλαιουχικές δαπάνες του 2024 από 35 δισ. δολάρια σε τουλάχιστον 37 δισ. δολάρια, αλλά διατήρησε την μέγιστη πρόβλεψή της για δαπάνες στα 40 δισ. δολάρια. Οι κεφαλαιουχικές δαπάνες για το τρίμηνο ανήλθαν στα 8,47 δισ. δολάρια, αυξημένες κατά περίπου 33,4% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.
Συνολικά, η Meta ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 13,5 δισ. δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο, παρουσιάζοντας αύξηση περίπου 73,1% σε σύγκριση με το 2023.
Η Meta ξεπέρασε τα 3,27 δισεκατομμύρια καθημερινά ενεργούς χρήστες για τις εφαρμογές της κατά το τρίμηνο, συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Instagram, Messenger και WhatsApp. Ώθηση στα διαφημιστικά έσοδα του Facebook έδωσαν τα reels, τα οποία αποτέλεσαν τη λύση για την επιστροφή των νέων στην πλατφόρμα, ενώ βελτίωσαν τη διασυνδεσιμότητα με το Instagram.
Ο Ζάκερμπεργκ δήλωσε ότι το Threads, η υπηρεσία μικρο-ιστολογίων της εταιρείας που ανταγωνίζεται το X του Έλον Μασκ, σύντομα θα φτάσει τα 200 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, από 150 εκατομμύρια τον Απρίλιο.
«Κάνουμε σταθερή πρόοδο προς την κατεύθυνση της δημιουργίας μιας νέας μεγάλης κοινωνικής εφαρμογής,» είπε.
Οι μετοχές της Meta σημείωσαν άλμα 5% στις μετασυνεδριακές συναλλαγές.