Αρνείται ότι προέβη σε βιαιοπραγία κατά υπαλλήλου αεροπορικής εταιρίας ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Λευτέρης Αυγενάκης, με ανάρτησή του στα social media, ενώ παράλληλα ζητά συγνώμη και ταυτόχρονα επιρρίπτει ευθύνες στον εργαζόμενο-θύμα.
Με μια πρωτοφανή ανακοίνωση και μετά από τέσσερις ημέρες σιωπής και προσπαθειών συγκάλυψης, ο Λευτέρης Αυγενάκης απαντά με ανακοίνωσή του, μέσω social media, στο video που που καταγράφεται να επιτίθεται σε εργαζόμενο αεροπορικής εταιρίας.
Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, και πρώην υπουργός της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, αρνείται ότι βιαιοπράγησε κατά υπαλλήλου αεροπορικής εταιρίας, δεν κάνει καμία αναφορά σε απειλές κατά αστυνομικών και κατηγορεί το θύμα ότι τον εμπόδισε να επιβιβαστεί στην πτήση και να μιλήσει ο ίδιος με προϊστάμενό του.
Ωστόσο, ο ίδιος δεν απαντά γιατί επί τέσσερις ημέρες παρέμενε σιωπηλός, ακόμη και μετά την ανακοίνωση της ΟΣΕΥΠΕ που τον φωτογράφιζε. Επίσης, δεν απαντά γιατί ο ίδιος πίστευε -και ακόμη πιστεύει- ότι δικαιούται προνομιακή μεταχείριση και εξαίρεσης από τον γενικό κανονισμό.
Το Crisis Monitor παρακολουθεί το περιστατικό ως σπινθήρα πολιτικής κρίσης, καθώς επιβεβαιώνει τις καταγγελίες των πρώην πρωθυπουργών Κώστα Καραμανή και Αντώνη Σαμαρά για κυβερνητική αλαζονία και μεθοδεύσεις από το Μαξίμου. Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι ο Λευτέρης Αυγενάκης βρίσκεται στον στενό κύκλο τόσο της Ντόρας Μπακογιάννη όσο και του Κυριάκου Μητσοτάκη, με ότι αυτό συνεπάγεται για την έκταση που μπορεί να λάβει η συγκεκριμένη κρίση.
Υπ’ αυτό το πρίσμα και με δεδομένες απομακρύνσεις στελεχών για την προστασία του Κυριάκου Μητσοτάκη, δεν αποκλείεται το Μαξίμου και η Πειραιώς να διαγράψουν τον Λευτέρη Αυγενάκη ή ακόμη και να ζητήσουν την έδρα του…
Η απάντηση του Λευτέρη Αυγενάκη
«Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.
Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» απο μέρους μου.
Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβαση.
Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.
Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο».