Άγνοια δηλώνει η H&M σε ανακοίνωση που εξέδωσε μετά τη σφράγιση του καταστήματός της στο Σύνταγμα από την ΑΑΔΕ, όταν διαπιστώθηκε ότι δεν διαβίβαζε ηλεκτρονικά αποδείξεις επί έξι μήνες.
«H κατάσταση αυτή υπέπεσε στην αντίληψή μας μέσω των ελληνικών φορολογικών αρχών. Οι τοπικές μας ομάδες εργάζονται σκληρά για να επιλύσουν το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό», υποστηρίζει ανακοίνωση της Η&Μ.
Η εταιρία, σε μια προσπάθεια να υποβαθμίσει τον αντίκτυπο των διοικητικών μέτρων αναφέρει ότι το κατάστημα του Συντάγματος θα παραμείνει κλειστό λόγω τεχνικών προβλημάτων. Η προσπάθεια της εταιρίας όμως να συγκαλύψει ακόμη και το προφανές αποτελεί ένδειξη της πολιτικής της και της αντιμετώπισης της κοινής γνώμης…
Επίσης, στην ανακοίνωσή της η H&M επιρρίπτει, εμμέσως πλην σαφώς, ευθύνες στον πάροχο του συστήματος πληροφορικής για διασύνδεση με την ΑΑΔΕ.
Ενδιαφέρον έχει ότι στην ανακοίνωση η H&M δεν κάνει καμία αναφορά για προσφυγή κατά του προστίμου ή διεκδίκηση αποζημιώσεων από τον πάροχο της πλατφόρμας τεχνολογίας.
Συνδυαστικά, η διοίκηση μοιάζει να προσπαθεί να συγκαλύψει καταστάσεις και να παραμείνει πίσω από το προστατευτικό κάλυμμα της εσωστρέφειας. Ωστόσο, επειδή από τα δημοσιεύματα και τις φωτογραφίες του σφραγισμένου καταστήματος, υπέστη σημαντική βλάβη στη φήμη της. είναι πιθανό η πολυεθνική να αναγκαστεί σε μαζικές διοικητικές αλλαγές.
Η ανακοίνωση της H&M
«Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουμε ορισμένες τεχνικές και ρυθμιστικές δυσκολίες με το σύστημα των ταμείων μας, λόγω των οποίων το κατάστημά μας στην οδό Ερμού 11 θα παραμείνει κλειστό για 48 ώρες (από 16/06/2024 έως 18/06/2024)».
«H κατάσταση αυτή υπέπεσε στην αντίληψή μας μέσω των ελληνικών φορολογικών αρχών. Οι τοπικές μας ομάδες εργάζονται σκληρά για να επιλύσουν το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό», συμπληρώνει.
«Βρισκόμαστε σε στενό διάλογο με τον πάροχο συστήματος πληρωμών, αμέσως μόλις μας γνωστοποιήθηκε το θέμα. Είναι ύψιστη προτεραιότητά μας αυτή τη στιγμή να βρούμε τα αίτια και να φροντίσουμε ότι η κατάσταση θα διευθετηθεί άμεσα και δεν θα επαναληφθεί».