Σε κρίση για το οδικό δίκτυο εξελίχθηκε η φωτιά στο βυτιοφόρο στην Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου, καθώς οι ζημιές που προκάλεσε στη γέφυρα στην οποία ανετράπη είναι εκτεταμένες, ενώ η Intrakat μετά από αίτημα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών έχει ξεκινήσει ήδη την κατεδάφισή και αποκατάστασή της.
Σε συνέχεια της καταστροφικής φωτιάς σε βυτιοφόρο όχημα, που προκάλεσε σημαντικές ζημιές σε γέφυρα της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου, με αποτέλεσμα να διακοπεί η κυκλοφορία στα δύο ρεύματα, η Intrakat ανταποκρίθηκε άμεσα σε επείγουσα έκκληση του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών για την αντιμετώπιση του προβλήματος.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας, η εταιρία μετακίνησε εξειδικευμένα συνεργεία και μηχανήματα έργου στο σημείο και από τις 05.30 π.μ., και με την επίβλεψη και συνεργασία των μηχανικών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, έχει ξεκινήσει την κατεδάφιση της γέφυρας, η οποία κρίθηκε επικίνδυνη.
Τα συνεργεία της Intrakat εργάζονται πυρετωδώς ώστε να δοθεί η Εθνική Οδός στην κυκλοφορία το συντομότερο δυνατόν.
Auditor’s note: Χωρίς μηχανισμό διαχείρισης κρίσεων
Η άμεση αποκατάσταση της ζημιάς που προκάλεσε η φωτιά στο βυτιοφόρο θεωρείται κρίσιμης σημασίας, καθώς ο συγκεκριμένος κόμβος είναι καταλυτικής σημασίας για τις μετακινήσεις ανθρώπων και εμπορευμάτων και η εκτροπή της κυκλοφορίας προκαλεί μεγάλες καθυστερήσεις και αυξάνει σημαντικά τη χρονική διάρκεια, τα κόστη και περιορίζει τη διάθεση για ταξίδια προς την Πελοπόννησο. Υπ΄ αυτό το πρίσμα η ενεργοποίηση του μηχανισμού διαχείρισης κρίσεων και της Intrakat επιδεικνύουν την αποφασιστικότητα για την έγκαιρη αποκατάσταση της ζημιάς σε κρίσιμες υποδομές.
Πρέπει όμως να σημειωθεί ότι το υπουργείο Υποδομών δεν διαθέτει σε ισχύ συγκεκριμένο πρόγραμμα διαχείρισης κρίσεων σε υποδομές και βασίζεται στην εθελοντική συμμετοχή ιδιωτικών εταιριών, ενώ παρά την κρισιμότητα συγκεκριμένων υποδομών, αυτές δεν έχουν ασφαλιστεί, με αποτέλεσμα τα κόστη να βαραίνουν τους φορολογούμενους.