Καθώς η ταξιδιωτική βιομηχανία προσαρμόζεται σε μια μετα-πανδημική εποχή τουρισμού, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για τους παρόχους καταλυμάτων να εξερευνήσουν.
Πάνω από τέσσερα κύματα ερευνών που ξεκινούν το 2022, το Ευρωπαϊκό Βαρόμετρο Διαμονής προσπάθησε να παρακολουθήσει την οικονομική πρόοδο των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων καταλυμάτων και να εντοπίσει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν.
Στην έρευνα του Βαρόμετρου του 2023, οι Ευρωπαίοι ξενοδόχοι είδαν την προσφορά τοπικών εμπειριών και την προσέλκυση περισσότερων οικογενειών ως κορυφαίες ευκαιρίες. Στη φετινή έρευνα όμως, οι επενδύσεις σε στυλ/αισθητική βγήκαν στην κορυφή, επιλέχθηκαν ως η μεγαλύτερη ευκαιρία για την ανάπτυξη της επιχείρησης διαμονής από το 69% των ερωτηθέντων. Ακολούθησαν οι επενδύσεις στην άνεση και την παροχή κινήτρων για επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σε ποσοστό 67%.
Αύξηση της ψηφιακής προβολής μέσω μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, βελτιώσεων ιστοτόπων ξενοδοχείων και οι καταχωρίσεις με διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία έλαβαν επίσης σταθερά υψηλές βαθμολογίες άνω του 60%.
Εν τω μεταξύ, το ένα τέταρτο των ευρωπαίων ξενοδόχων θεωρούσε τις παραδοσιακές προωθητικές ενέργειες ως ευκαιρία. Η υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών αποτελούσε επίσης προτεραιότητα για περισσότερους από τους μισούς Ευρωπαίους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων καταλυμάτων.
Αυτή και άλλες πληροφορίες σχετικά με τον ευρωπαϊκό τομέα ταξιδιωτικών καταλυμάτων και το αίσθημα των ξενοδόχων περιλαμβάνονται στο Ευρωπαϊκό Βαρόμετρο Διαμονής 2024, την τέταρτη μελέτη ξενοδόχων που διεξήγαγε η Statista σε συνεργασία με την Booking.com, ερευνώντας στελέχη καταλυμάτων και διευθυντές από όλη την Ευρώπη.
You will find more infographics at Statista