Τα τελευταία χρόνια, το TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα στις ΗΠΑ και σε ολόκληρο τον κόσμο, μαγεύοντας τους χρήστες με εύκολα αναλώσιμο περιεχόμενο.
Με την καινοτόμο εμφάνιση και σύντομα video, το TikTok έχει γίνει ένα πολιτιστικό φαινόμενο, επηρεάζοντας τις τάσεις στη μουσική, τον χορό, την κωμωδία και όχι μόνο.
Ο αλγόριθμός του-το σύστημα προτάσεων περιεχομένου με γνώμονα έχει αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματικό στη διατήρηση της αφοσίωσης των χρηστών, εμπνέοντας άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης να μετατρέψουν σε μεγάλο βαθμό και σε προτάσεις αλγορίθμων (γεια σας Instagram!).
Σύμφωνα με το Statista Consumer Insights, 4 στους 10 ενήλικες στις ΗΠΑ ηλικίας 18 έως 64 ετών χρησιμοποιούσαν τακτικά TikTok το 2023, καθιστώντας την την τέταρτη δημοφιλέστερη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων στις ΗΠΑ, μετά από μόνο Facebook, YouTube και Instagram. Αυτό είναι αυξημένο από μόλις 14% το 2020, δείχνοντας πόσο γρήγορα το TikTok καθιερώθηκε ως βασικός παίκτης στο τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μετά την κυκλοφορία του στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2018.
Όπως δείχνει το διάγραμμά μας, η εφαρμογή είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους νεότερους χρήστες με σχεδόν το 60% τοις εκατό των ατόμων ηλικίας 18 έως 29 ετών να τη χρησιμοποιούν τακτικά. Είναι επίσης η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για εφήβους στις ΗΠΑ σύμφωνα με μια άλλη πρόσφατη έρευνα, γι’ αυτό ορισμένοι νομοθέτες φοβούνται ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από το ΚΚΚ για να «κατηχήσει» την αμερικανική νεολαία.
You will find more infographics at Statista