Καθώς τα πλέι οφ του ΝΒΑ ξεκίνησαν αυτό το Σάββατο, ενδιαφέρον έχει να παρατηρήσει κανείς τη δημοφιλία και όχι μόνο τις νίκες των ομάδων…
Ο ομαδικός ανταγωνισμός διαμορφώνει την αντίληψη για το NBA στις Ηνωμένες Πολιτείες, έδειξε έρευνα της Statista Consumer Insights. Από τους 1.240 ερωτηθέντες στις ΗΠΑ που ερωτήθηκαν τον Αύγουστο, μεταξύ 80 και 65% γνώριζε ομάδες όπως οι Σικάγο Μπουλς, οι LA Lakers, οι Golden State Warriors και οι Miami Heat.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υποστηρίζουν καμία από αυτές τις ομάδες. Μόλις το ένα τέταρτο των Αμερικανών δήλωσαν ότι τους άρεσαν οι δύο πρώην ομάδες – οι οποίες πήγαν αντιμέτωποι για την αναγνώριση και τη δημοτικότητα των ονομάτων.
Μόνο μεταξύ 13 και 16% ένιωθαν συνδεδεμένοι με τους Μπόστον Σέλτικς ή τους Νιου Γιορκ Νικς, δείχνοντας ότι πολλοί Αμερικανοί πιθανότατα έχουν την αγαπημένη τους ομάδα στο ΝΒΑ και επιμένουν σ’ αυτή. Μόνο το 6% είπε ότι τους άρεσαν οι Orlando Magic ή οι Phoenix Suns.
Σε άλλες αγορές, για παράδειγμα στη Γερμανία, ο σκληρός ανταγωνισμός μεταξύ των ομάδων δεν έχει υποχωρήσει ακόμη. Εδώ, το να γνωρίζεις μια ομάδα και να σου αρέσει δεν απέχουν τόσο πολύ.
You will find more infographics at Statista