Απρόσμενη πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Μάρτιο, ένδειξη ότι τα υψηλά επιτόκια περιορίζουν την κατανάλωση, αν και δεν είναι σαφές αν η ανάσχεση αυτή είναι περιστασιακή, καθώς οι κυβερνήσεις συνεχίζουν να παρέχουν κίνητρα για εξηλεκτρισμό.
Οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκαν κατά 5,2% σε ετήσια βάση σε 1 εκατομμύριο μονάδες τον Μάρτιο του 2024, μετά άλμα 10,1% τον προηγούμενο μήνα. Ήταν η πρώτη πτώση του έτους και η μεγαλύτερη από τον Ιούλιο του 2022, λόγω των επιπτώσεων των εορτών του Πάσχα.
Οι πωλήσεις στις περισσότερες αγορές της ΕΕ ανέφεραν πτώση, συμπεριλαμβανομένων της Γερμανίας (-6,2%), της Ισπανίας (-4,7%), Ιταλία (-3,7%) και Γαλλία (-1,5%).
Εν τω μεταξύ, οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία στην ΕΕ υποχώρησαν κατά 11,3% στις 134,4 χιλιάδες μονάδες, αντιπροσωπεύοντας το 13% της αγοράς, υποχωρώντας από 13,9% τον ίδιο μήνα του 2023.
Μεταξύ των τριών μεγαλύτερων αγορών BEV, το Βέλγιο και η Γαλλία κατέγραψαν διψήφιο αριθμό αυξήσεις 23,8% και 10,9%, αντίστοιχα, ενώ η Γερμανία αντιμετώπισε σημαντική πτώση 28,9%.
Για το πρώτο τρίμηνο του έτους, οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 4,4% σε ετήσια βάση, φθάνοντας σχεδόν τα 2,8 εκατομμύρια μονάδες, με τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία να σημειώνουν άνοδο 3,8% στις 333 χιλιάδες μονάδες.