Ενδιαφέροντα insights σε γεωοικονομικό επίπεδο προσφέρει μια αρχική ακτινογραφία της ταχέως αναπτυσσόμενες αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς εκεί η Κίνα υπερέχει έναντι όλων και με δυναμική που δείχνει ότι η ισορροπία αυτή δεν θα αλλάξει.
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, όπως φαίνεται στα στοιχεία του Statista Market Insights. Φέτος, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα ανέρχονται σε 1,24 τρισ. δολάρια.
Ενώ η αγορά κατρακυλά επί του παρόντος, οι αναλυτές της Statista αναμένουν ότι θα αναπληρώσει τη χαμένη δυναμική με ανάπτυξη 62% σε περισσότερα από 2 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2029.
Τα έσοδα που παράγονται στην Κίνα αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος της ασιατικής αγοράς. Ωστόσο, άλλες αγορές στην ήπειρο και στον αναπτυσσόμενο κόσμο γενικότερα αναπτύσσονται επίσης γρήγορα. Οι αγορές που δεν είναι της Κίνας, των ΗΠΑ ή της Ευρώπης αναμένεται να αναπτυχθούν κατά 53% τα επόμενα πέντε χρόνια
Στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, το e-commerce αναμένεται να αυξηθεί κατά 51% έως 59% εντός του δεδομένου χρονικού πλαισίου, με την αμερικανική αγορά να είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μετά την Κίνα.
You will find more infographics at Statista