Στην αύξηση των μεριδίων της Ελλάδας στον τουρισμό το 2024-2025 και στα Ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά εργαλεία που διατίθενται από την Πολιτεία προσβλέπουν οι ξένοι μεγάλοι όμιλοι ξενοδοχείων που επενδύουν στην Ελλάδα, όπως είναι η Accor εκμεταλλευόμενοι τις νέες τάσεις που αφορούν στην ζήτηση για πολυτελείς μπράντες και για εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Το στίγμα αυτό έδωσε το 7ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας του ΞΕΕ, υπό τον τίτλο: «Ελληνικά Ξενοδοχεία: Η Επόμενη Μέρα» που πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την διοργάνωση της διεθνούς και μεγαλύτερης έκθεσης της Forum SA – Nuernberg Messe, την HORECA 2024.
Με τα ταξίδια αναψυχής να βρίσκονται στις κορυφαίες Ευρωπαϊκές τάσεις και τα ξενοδοχεία να πρωταγωνιστούν, η Accor που συμμετείχε στις συζητήσεις του φόρουμ δήλωσε ξεκάθαρα ότι προτίθεται να γίνει μέρος της ανάπτυξης στην Ελλάδα. Ομοίως έντονο είναι το επενδυτικό ενδιαφέρον και άλλων μεγάλων brands και αλυσίδων στην Ελλάδα.
Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια μέσο προσέλκυσης νέας ομάδας τουριστών
Ο ξεκάθαρος στόχος και η αξιοποίηση των επενδυτικών κονδυλίων με συμμαχίες και συνέργειες με τοπικούς εταίρους αναμένεται να φέρουν την Αθήνα πολύ κοντά στο να γίνει το νέο τουριστικό κέντρο στον κόσμο. Στο πλαίσιο αυτό πολύ σημαντικό ρόλο σύμφωνα με τους επενδυτές θα παίξουν μεταξύ άλλων τα μεγάλα ιδιωτικά πανεπιστήμια καθώς θα συμβάλλουν στην αύξηση των επισκέψεων νέων στην χώρα μας, όπως γίνεται σε όλες τις χώρες.
Βασικές προϋποθέσεις προσέλκυσης επενδυτικών κονδυλίων
Βασική προϋπόθεση στην προσέλκυση των επενδυτικού ενδιαφέροντος είναι τα αναπτυξιακά σχέδια των ξενοδόχων ή άλλων μονάδων που ενδιαφέρονται να εισέλθουν στο τομέα η διατήρηση του τοπικού χαρακτήρα, των τοπικών προϊόντων, η διαφοροποίηση.
Διαχείριση Περιουσίας το Α και το Ω
Η διαχείριση περιουσίας είναι στα κριτήρια επιτυχίας καθώς ο ελληνικός τουρισμός ωριμάζει. Οι πρωτοπόροι ξενοδόχοι των προηγούμενων δεκαετιών που έβαλαν τα θεμέλια του ελληνικού τουρισμού αποχωρούν και η σκυτάλη της διαχείρισης των επιχειρήσεων περνάει σε δεύτερες ή τρίτες γενιές.
Αλέξανδρος Βασιλικός:: Σκοπός του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου η μεταφορά της γνώσης
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΞΕΕ Αλέξανδρο Βασιλικό το ελληνικό ξενοδοχείο, με την αποδεδειγμένη προσφορά του, μπορεί να γίνει ο μεγάλος πρωταγωνιστής στη μετάβαση προς μια Ελλάδα της αυτοπεποίθησης και της εξωστρέφειας. Γι’ αυτό έχουν καθοριστική σημασία η έγκυρη πληροφόρηση και η εξειδικευμένη γνώση που οδηγούν στην έγκαιρη και αποτελεσματική προσαρμογή στις απαιτήσεις και τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς. Η γνώση είναι δύναμη μέσα σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο παγκόσμιο περιβάλλον. Το να ξέρεις που να κοιτάς είναι προϋπόθεση για να πάρεις και τις σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις. Αυτή είναι η θεμελιώδης αποστολή του ΞΕΕ, αυτή είναι τα τελευταία επτά χρόνια και η μεγάλη προστιθέμενη αξία του Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας για κάθε μέλος μας, για κάθε Έλληνα ξενοδόχο.