Άλμα σε υψηλό μήνα σημείωσαν τα ναύλα ξηρού φορτίου, αντιστρέφοντας δύο συνεδριάσεις απωλειών καθώς το ρίσκο στην ερυθρά θάλασσα παραμένει υψηλό, τα πλοία εκτρέπονται από το νότιο άκρο της Αφρικής και οι χρόνοι παράδοσης καθώς και το κόστος αυξάνονται.
Ο βασικός δείκτης θαλάσσιων μεταφορών του Baltic Exchange, που μετρά το παγκόσμιο κόστος αποστολής, αυξήθηκε περίπου 4,9% στο υψηλότερο επίπεδό του από τις 11 Ιανουαρίου στις 1.545 μονάδες την Παρασκευή, μετά από δύο διαδοχικές συνεδριάσεις απωλειών.
Ο δείκτης capesize, που μεταφέρει φορτία 150.000 τόνων, όπως σιδηρομετάλλευμα και άνθρακα, σημείωσε άνοδο 8,4% σε υψηλό τεσσάρων εβδομάδων στις 2.381 μονάδες.
Ο δείκτης panamax, που παρακολουθεί πλοία που μεταφέρουν άνθρακα ή σιτηρά βάρους 60.000 έως 70.000 τόνων, αυξήθηκε 2,4% σε υψηλό μίας εβδομάδας στις 1.509 μονάδες.
Μεταξύ των μικρότερων πλοίων, ο δείκτης supramax πρόσθεσε 3 μονάδες στις 1.053 μονάδες. Ο δείκτης αναφοράς σημείωσε άνοδο 4,7% για την εβδομάδα.