Η Eurobank με την εξαγορά της Ελληνικής Τράπεζας στην Κύπρο, εκτός από τα προφανή οφέλη στον ισολογισμό, δημιούργησε ένα νέο κέντρο Wealth Management για τη Μέση Ανατολή και την Ασία. Με τον τρόπο αυτό ενσωματώνει μια διαφορετική τραπεζική κουλτούρα στην ανάπτυξη πελατών και προσέγγιση νέων αγορών, ενώ ταυτόχρονα μεταφέρει τη στρατηγική διαχείρισης ρίσκου που διαθέτει.
Η Κύπρος που αποτελεί τον πόλο για τις νέες αγορές που ανοίγει η Eurobank αποτελεί πλέον δοκιμασμένη αγορά και τραπεζική της κουλτούρα έχει ευθυγραμμιστεί σε πολλά με αυτή της μητρικής, χωρίς όμως να χάσει το edge. Ο Σταύρος Ιωάννου, όμως κάνει αρκετά βήματα ακόμη, με κορυφαίο την Ινδία. Έμφαση δίδεται στις χώρες του Κόλπου – Σαουδική Αραβία, Ντουμπάι, Αμπου Ντάμπι – την Αίγυπτο και το Ισραήλ, όπου θα ανοίξει γραφεία αντιπροσωπείας. Παράλληλα, τον Ιούνιο θα αποκτήσει (μέσω γραφείου αντιπροσωπείας) παρουσία και στην Ινδία.
Οι αγορές αυτές είναι πολλά υποσχόμενες, καθώς διαθέτουν πελάτες υψηλού εισοδήματος, που αναζητούν επενδυτικές ευκαιρίες και προϊόντα σταθερού εισοδήματος. Ήδη, η Eurobank έχει δοκιμάσει τα νερά και χτίζει αξιοπιστία με την Ινδία, με εκδόσεις ομολόγων και προετοιμάζει και νέα προϊόντα αυτόνομα και σε συνεργασία με local partners, με βασικό χαρακτηριστικό ότι θα προωθούνται από τοπικά δίκτυα.
Η ομάδα του Σταύρου Ιωάννου έχει επικεντρωθεί στην ενσωμάτωση προϊόντων από τις τοπικές αγορές και στις cross channel sales, ώστε να δημιουργήσει η τράπεζα πελατολόγιο χτίζοντας πάνω στην αξιοπιστία υφιστάμενων παιχτών. Έτσι, περιορίζεται το αναλαμβανόμενο ρίσκο, δεν επηρεάζονται οι δείκτες risk weighted assets και η τράπεζα αντλεί ρευστότητα με συγκριτικά χαμηλότερο κόστος.
Η διεύρυνση δραστηριοτήτων με όρους χαμηλού ρίσκου και η διαφοροποίηση των εσόδων, δημιουργούν προοπτική ενίσχυσης των αποδόσεων στα ίδια κεφάλαια, ενισχύοντας τις προσδοκίες των επενδυτών.