Διορθωτικά κινήθηκε την Πέμπτη ο Baltic Dry Index υπό το βάρος πιέσεων κυρίως στα μεγάλα πλοία.
Ο βασικός δείκτης θαλάσσιων μεταφορών του Baltic Exchange, που μετρά το παγκόσμιο κόστος αποστολής, υποχώρησε περίπου 0,5% στις 1.499 μονάδες την Πέμπτη, μετά από άνοδο 2,3% την προηγούμενη συνεδρίαση, επιβαρυνόμενος από πωλήσεις στα υψηλά τονάζ.
Ο δείκτης capesize, ο οποίος μεταφέρει φορτία 150.000 τόνων όπως σιδηρομετάλλευμα και άνθρακας, υποχώρησε 2,8% στο χαμηλό μιας εβδομάδας στις 2.086 μονάδες.
«Η χαμηλότερη από την αναμενόμενη οικονομική δραστηριότητα στην Κίνα και η ταχύτερη πτώση του εμπορίου άνθρακα από ό,τι προβλεπόταν είναι οι δύο μεγαλύτεροι καθοδικοί κίνδυνοι για τον κλάδο», δήλωσε ο επικεφαλής ναυτιλιακός αναλυτής της BIMCO Niels Rasmussen σε τριμηνιαίο σημείωμα. «Αντίθετα, οι ανοδικοί κίνδυνοι περιλαμβάνουν αυξημένη αποφυγή της Ερυθράς Θάλασσας και μικρότερη από την αναμενόμενη μείωση των όγκων άνθρακα».
πρόσθεσε.
Εν τω μεταξύ, ο δείκτης panamax, ο οποίος παρακολουθεί πλοία που μεταφέρουν άνθρακα ή σιτηρά βάρους 60.000 έως 70.000 τόνων, σημείωσε άνοδο για ένατη συνεχή ημέρα, σημειώνοντας άνοδο 1,6% σε υψηλό τριών εβδομάδων στις 1.690 μονάδες.
Τέλος, ο δείκτης supramax ενισχύθηκε για τρίτη ημέρα, προσθέτοντας 12 μονάδες στις 1.062 μονάδες.