Ο όμιλος AVAX θέλει να ανακτήσει σε επίπεδο κεφαλαιοποιήσεων αλλά, κυρίως, εργασιών το μέγεθος που είχε τις προηγούμενες δεκαετίες. Το στοίχημα φαίνεται ότι του βγαίνει γιατί πλέον ο όμιλος κατάφερε να ακολουθήσει στον αγώνα τις μεγάλες κατασκευαστικές, να διευρύνει το χαρτοφυλάκιο ανεκτέλεστων και βελτιώσει την χρηματοοικονομική του κατάσταση.
Ειδικά στο τελευταίο, οι δείκτες ρευστότητας φαίνεται ότι έχουν βελτιωθεί ενώ και ο χρόνος είσπραξης των απαιτήσεών του έχει μειωθεί. Στην σημαντική ανάκαμψη του ομίλου, βοήθησαν και οι καλές σχέσεις που είχε παραδοσιακά με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, γεγονός που επέτρεψε να μην χάσει το ράλι με τον ανταγωνισμό (ΓΕΚΤΕΡΝΑ, Intrakat). Σε επίπεδο χρηματιστηριακής κεφαλαιοποίησης έχει φτάσει στα 240 εκατ. Ευρώ μετά το ράλι του 2023 (άρχισε πτωτικά η μετοχή το 2024) ενώ για πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια μοίρασε και μέρισμα (χρήσης 2022).
Επι της ουσίας, ο όμιλος AVAX διεκδικεί όλα τα μεγάλα έργα στην Ελλάδα (Στερεά, Μακεδονία, Θεσσαλία, Κρήτη) έχει επεκταθεί στο εξωτερικό και έχει αρχίσει να διαφοροποιεί και το χαρτοφυλάκιο του με έργα περιβαλλοντικής ανάπτυξης. Το γεγονός ότι έχει πτυχίο 7ης τάξης του επιτρέπει να διεκδικήσει όλα τα έργα ενώ τον καθιστά ελκυστικό για πιθανή εξαγορά. Μία φήμη που ακούστηκε πολλές φορές μέσα στο 2023 αλλά όλες τις φορές διαψεύστηκε από την διοίκηση και τους μεγαλομετόχους.
Οι παραχωρήσεις
Ο όμιλος από το 1996 επενδύει συστηματικά σε συμβάσεις παραχώρησης, σχηματίζοντας ένα εύρωστο χαρτοφυλάκιο με παραχωρήσεις σε υποδομές συγκοινωνιών, χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων, μαρίνες και σχολικά κτίρια. Διατηρεί ενεργή θέση σε 18 παραχωρήσεις εν πλήρη λειτουργεία, οι οποίες εισφέρουν υψηλά μερίσματα.
Η ενέργεια
O Όμιλος ΑΒΑΞ βγήκε σε καλή περίοδο από την ενέργεια, πουλώντας τη Volterra ειεπρσξε τίμημα της τάξης των 24 εκστ., 3νω περιόρισε το ρίσκο και ενίσχυσε την αποτελεσματικότητα των ίδιων κεφαλαίων.