Νέα συνεργασία στο πλαίσιο shop in a shop ανακοίνωσαν Public και Vodafone, με στόχο τη διεύρυνση του πελατολογίου και την αμφίπλευρη αύξηση του εσόδου ανά πελάτη, καθώς και την αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας.
Την ανάπτυξη 44 Vodafone shops-in-a-shop στα Public ανακοίνωσαν οι δύο εταιρίες στο πλαίσιο στρατηγικής συνεργασίας για την αύξηση των πωλήσεων, μέσω της διεύρυνσης της πελατειακής βάσης και της αύξησης του ανά πελάτη έσοδο, συμβάλλοντας ενεργητικά στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.
Η συνεργασία δεν θα είναι ανταγωνιστική προς τους υφιστάμενους franchisee της Vodafone, καθώς τα νέα σημεία πώλησης θα τα διαχειρίζονται οι ίδιοι, κάτι που δεν συνέβη στην αντίστοιχη συνεργασία Public – Wind προκαλώντας αντιδράσεις από το δίκτυο της εταιρίας κινητής, που τελικά υπονόμευσαν το project. Επίσης, τα Vodafone shops εντός των Public δεν θα είναι ανταγωνιστικά καθώς θα δεν θα πουλάνε προϊόντα, αλλά μόνο υπηρεσίες.
Το deal
Συνολικά, το Μνημόνιο της συνεργασίας προβλέπει την ανάπτυξη 44 Vodafone shops-in-a-shop στα Public σε βάθος 18 μηνών. Το κόστος της επένδυσης θα καλύψει η Vodafone, ενώ δεν υπάρχει σαφής περίοδος για την μέτρηση της αποδοτικότητας.
Στο ίδιο πλαίσιο δημιουργούν προσφορές που περιλαμβάνουν συνδυαστικά πακέτα όπως η πώληση τηλεόρασης με δωρεάν τα πάγια έξι μηνών συνδρομητικής τηλεόρασης της Vodafone.
Η επόμενη μέρα
Από την πλευρά των Public, ο CEO Ρόμπι Μπουρλάς ερωτηθείς σχετικά από το Crisismonitor.gr διευκρίνισε ότι η συνεργασία με τη Vodafone δεν θα ακολουθήσει στο μετοχικό σκέλος αυτό που έγινε με iRepair και Boxnow, ήτοι την αγορά μετοχών από τον όμιλο Olympia. Παράλληλα, ο ίδιος άφησε ανοιχτό το ενεχόμενο και για άλλες αντίστοιχες συνεργασίες με εταιρίες με συμπληρωματικά ή παραπληρωματικά αντικείμενα.