Σε ρυθμούς ράλι κινήθηκε ο Baltic Exchange Dry Index, στη σκιά του πολέμου στο Ισραήλ και της ανησυχίας για εμπλοκή του Ιράν, καθώς κάτι τέτοιο θα μπορούσε να έχει επιπλοκές στα στενά του Χορμούζ.
Ο βασικός δείκτης θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών του Baltic Exchange, ο οποίος μετρά το κόστος αποστολής αγαθών παγκοσμίως, εκτινάχθηκε κατά 3,2%, σκαρφαλώνοντας σε υψηλό ενός έτους στις 1.991 μονάδες τη Δευτέρα.
Ο δείκτης capesize, ο οποίος παρακολουθεί πλοία που μεταφέρουν συνήθως φορτία 150.000 τόνων, όπως σιδηρομετάλλευμα και άνθρακας, αυξήθηκε κατά 5,3% στις 3.485 μονάδες.
Το υψηλότερο επίπεδο από τα τέλη Μαΐου 2022.
Επίσης, ο δείκτης panamax, ο οποίος παρακολουθεί πλοία που συνήθως μεταφέρουν φορτία άνθρακα ή σιτηρών από 60.000 έως 70.000 τόνους περίπου, απέσπασε ένα σερί απωλειών επτά ημερών, σημειώνοντας άνοδο 0,9% στις 1.586 μονάδες.
Μεταξύ των μικρότερων πλοίων, ο δείκτης supramax έχασε 1 μονάδα στις 1.232 μονάδες.