Διερευνητική συνάντηση με τους Κινέζους της Cosco που έχουν τον έλεγχο του ΟΛΠ, είχε ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης, διαπιστώνοντας ότι εκτός από τις εκκρεμότητες με τις επενδύσεις στο πλαίσιο του αναθεωρημένου master plan, οι Κινέζοι έχουν μάλλον άγριες προθέσεις, καθώς η εμπλοκή με το τρένο υπονομεύει την παραγωγικότητητα και αποτελεσματικότητητα του λιμανιού.
Να επαναπροσδιορίσει τη βάση των σχέσεων κυβέρνησης – ΟΛΠ/Cosco επιχείρησε ο καθ ύλην αρμόδιος υπουργός Χρήστος Στυλιανίδης, σε συνάντηση που είχε με τη διοίκηση της ετιαρίας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας, στο επίκεντρο θέματα αναφορικά με την δυναμική του λιμένα Πειραιά στον παγκόσμιο χάρτη των εμπορευματικών μεταφορών και της κρουαζιέρας
Ειδικότερα, συζητήθηκε η επανέναρξη των έργων στο λιμάνι του Πειραιά στο πλαίσιο των υποχρεωτικών επενδύσεων, μετά και την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων.
Επίσης, στη συνάντηση του Χρήστου Στυλιανίδη με τον πρόεδρο της ΟΛΠ Α.Ε. κ. Υu Zenggang, τέθηκε και το ζήτημα της αποκατάστασης της λειτουργίας των υποδομών διασύνδεσης της χώρας, όπως το εμπορευματικό τρένο, καθώς χωρίς αυτό ανεβαίνει κάθετα το κόστος διαχείρισης του λιμένα, περιορίζεται η χωρητικότητα, ενώ αυξάνεται σημαντικά και το κόστος των logistics, αναγκάζοντας τις εταιρίες να αναζητήσουν άλλες λύσεις.
Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκαν θέματα αναφορικά με την δυναμική του λιμένα Πειραιά στον παγκόσμιο χάρτη των εμπορευματικών μεταφορών και της κρουαζιέρας και την συμβολή του στην τοπική και εθνική οικονομία, ενώ παράλληλα επιβεβαιώθηκαν οι εδραιωμένες, εδώ και πολλά χρόνια, καλές σχέσεις των χωρών Ελλάδας και Κίνας.