Καθώς η Apple έκανε τα αολαυπτήρια του νέου iPhone 15 μαζί με μερικά άλλα νέα ή ανανεωμένα και εξελιγμένα προϊόντα, μεγάλο μέρος του marketing plan είναι η καλλιέργια έντασης στην προσμονή, κάτι που ωστόσο φαίνεται ότι… φθίνει.
Και ενώ τα γεγονότα κυκλοφορίας της Apple εξακολουθούν να είναι πρωτοσέλιδα ειδήσεων στα τεχνολογικά ιστολόγια (και σε κάθε ειδησεογραφικό μέσο που καλύπτει πραγματικά τη βιομηχανία της τεχνολογίας), ο ενθουσιασμός γύρω από τις ανακοινώσεις iPhone έχει χαλαρώσει λίγο τα τελευταία χρόνια.
Με τις διαρροές και τις προβλέψεις να γίνονται πιο ακριβείς κάθε χρόνο και οι πραγματικές εκπλήξεις να γίνονται όλο και πιο σπάνιες, τα δεδομένα του Google Trends υποδηλώνουν ότι τα νέα μοντέλα iPhone δεν δημιουργούν πλέον τόσο μεγάλο buzz όπως παλιά.
Εξετάζοντας το παγκόσμιο ενδιαφέρον αναζήτησης για τον όρο «iPhone» δείχνει ότι τα πιο πρόσφατα αποκαλυπτήρια iPhone απέτυχαν να πυροδοτήσουν τόσο ενθουσιασμό στο διαδίκτυο όσο προηγούμενες εκδηλώσεις κυκλοφορίας.
Η περυσινή αποκάλυψη του iPhone 14, για παράδειγμα, συγκέντρωσε 40% λιγότερο ενδιαφέρον από τις αναζητήσεις στο Google σε σύγκριση με το ντεμπούτο του iPhone 5 το 2012, όταν η δημοσιότητα στο iPhone έφτασε στο απόγειό της (τουλάχιστον όσον αφορά τις αναζητήσεις στο Google).
You will find more infographics at Statista