Το τμήμα υπηρεσιών της Apple, το οποίο περιλαμβάνει το Apple Pay, την Apple Music, το Apple TV+ και το App Store —μεταξύ άλλων— έφτασε σε ρεκόρ εσόδων το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2023.
Τα τριμηνιαία έσοδα της Apple από υπηρεσίες ανήλθαν στα 21,2 δισ. δολάρια το τρίμηνο που έληξε την 1η Ιουλίου, από 13,2 δισ. δολάρια μόλις πριν από τρία χρόνια. Χάρη σε μια εγκατεστημένη βάση με περισσότερες από δύο δισεκατομμύρια ενεργές συσκευές και τη συνεχή επένδυση σε νέες προσφορές υπηρεσιών την τελευταία δεκαετία, η Apple έχει τώρα ένα δισεκατομμύριο συνδρομητές επί πληρωμή, σχεδόν διπλάσιο από τον αριθμό που είχε πριν από τρία χρόνια.
Ενώ παραδοσιακά θεωρείται ως εταιρία υλικού, η Apple έχει κάνει σημαντικά βήματα για να επεκτείνει τις υπηρεσίες της τα τελευταία χρόνια. Ο λόγος πίσω από την ώθηση των υπηρεσιών είναι αρκετά προφανής: καθώς τα smartphone, τα tablet και άλλες συσκευές έχουν ωριμάσει και οι πρωτοποριακές καινοτομίες έχουν γίνει ελάχιστες, οι κύκλοι αντικατάστασης έχουν μεγαλώσει, καθιστώντας όλο και πιο δύσκολο για μια εταιρία όπως η Apple να συνεχίσει να αναπτύσσεται ή ακόμα και να διατηρεί τα έσοδα στο απίστευτα υψηλό επίπεδο.
Εισαγάγετε υπηρεσίες, οι οποίες παρέχουν στην Apple μια σταθερή ροή επαναλαμβανόμενων (και υψηλού περιθωρίου) εσόδων, τα οποία, λαμβάνοντας υπόψη την τεράστια εγκατεστημένη βάση της Apple με περισσότερες από δύο δισεκατομμύρια ενεργές συσκευές, είναι απλώς μια πολύ καλή ευκαιρία για να τη μεταδώσουμε.
Επιπλέον, οι υπηρεσίες της Apple είναι στενά ενσωματωμένες με το υλικό της, πράγμα που σημαίνει ότι βοηθούν στο κλείδωμα των πελατών, δηλαδή δεσμεύουν τους χρήστες με το οικοσύστημα της εταιρίας.
Το γεγονός ότι οι πελάτες μπορούν πλέον να κάνουν σχεδόν οτιδήποτε μέσα στον (α) διάσημο «κήπο με τοίχους» της Apple τους κάνει ακόμη λιγότερο πιθανό να αγοράσουν μη- Apple συσκευές όταν κυκλοφορούν στην αγορά για νέο smartphone, φορητό υπολογιστή, tablet ή smartwatch.
You will find more infographics at Statista