Στρατηγική διεύρυνσης του γεωοικονομικού αποτυπώματος της Intrakat ακολουθεί η νέα διοίκηση υπό τον Αλέξανδρο Εξάρχου, ενώ παράλληλα επιδιώκει με στοχευμένες κινήσεις να βελτιστοποιήσει τη χρήση των assets και της ρευστότητας που διαθέτει, ενισχύοντας έτσι την αποδοτικότητα των ιδίων και των επενδεδυμένων κεφαλαίων.
Η ενσωμάτωση του Ακτωρα θα αλλάξει το status της Intrakat κάνοντάς τη βασική ανταγωνίστρια του ομίλου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Υπολογίζεται ότι στο α’ τρίμηνο 2024, το ανεκτέλεστο θα ξεπεράσει τα 4 δις. ευρώ.
Σε υπογραφή σύμβασης με την “ECOMAR STORAGE SOLUTIONS FZE”, συνδεδεμένη εταιρία με την εταιρεία “ECOMAR ENERGY SOLUTIONS”, με έδρα στη Φουτζέιρα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, η οποία δραστηριοποιείται στους τομείς επεξεργασίας και εμπορίας πετρελαίου και φυσικού αερίου και βιώσιμης ασφαλούς διύλισης, για την εκτέλεση του έργου “Ecomar Phase 3 Terminal Project” προχώρησε η Intrakat.
Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 382.729.700 δολαρίων ΗΠΑ, αφορά στην κατασκευή ενός νέου Τερματικού Σταθμού Αποθήκευσης Πετρελαίου (ΤΣΑΠ) στα ΗΑΕ, δυναμικότητας 1.300.000 κυβικών μέτρων.
Η κατασκευή του νέου ΤΣΑΠ, ο οποίος θα αναβαθμίσει σημαντικά τον στρατηγικό ρόλο της περιοχής, αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές Αυγούστου 2023, με χρονικό ορίζοντα εκτέλεσης τα τέσσερα χρόνια και υλοποίηση σε δύο φάσεις. Ο νέος σταθμός θα περιλαμβάνει 34 καινούριες δεξαμενές, οι οποίες θα κατασκευαστούν σύμφωνα με τις τελευταίες διεθνείς προδιαγραφές και τα πλέον σύγχρονα, νέας τεχνολογίας, υλικά.
Διαφοροποίηση στα έργα
Με το σύνθετο αυτό έργο, η Intrakat εισέρχεται δυναμικά στον χώρο των Oil & Gas Projects, αποκτώντας σημαντική εμπειρία και τεχνογνωσία, διευρύνοντας το εκτός συνόρων αποτύπωμά της και αυξάνοντας, παράλληλα, το ανεκτέλεστό της κατά 382 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι στο τέλος του 2022 το -ιστορικά υψηλό- ανεκτέλεστο της εταιρείας ανερχόταν σε 1,32 δισ. ευρώ. Από τις αρχές του τρέχοντος έτους, η εταιρεία υπέγραψε συμβάσεις, ή είναι προς υπογραφή και συμμετέχει σε μια σειρά νέων, σημαντικών έργων κατασκευών και υποδομών, όπως π.χ.
- η κατασκευή του ΒΟΑΚ (τμήμα Χερσονήσου – Μαλίων – Νεάπολης) και
- του Οδικού Άξονα ΝΔ Πελοποννήσου (τμήμα Καλαμάτας – Ριζόμυλου – Πύλου – Μεθώνης),
- τη διευθέτηση ρεμάτων στην Ανατολική Αττική, την κατασκευή του Riviera Marina Tower και
- των Αθλητικών Εγκαταστάσεων στο Ελληνικό, τα Δίκτυα Διανομής ΔΕΔΔΗΕ κ.ά.,
προσθέτοντας συνεχώς νέα τεχνικά αντικείμενα στις δραστηριότητές της.