Τη Δευτέρα 19 Ιουνίου οι εταιρείες Trikalinos και Ποτοποιία Βαρβαγιάννη παρέθεσαν γεύμα σε εκπροσώπους του Τύπου στο πλαίσιο του οποίου πραγματοποιήθηκε food pairing και tasting των προϊόντων τους.
Η εκδήλωση συγκέντρωσε αξιόλογους δημοσιογράφους που είχαν την ευκαιρία να βιώσουν μια ξεχωριστή γαστρονομική εμπειρία και παράλληλα να συζητήσουν με τα στελέχη των δυο εταιρειών για τη δυναμική πορεία που ακολουθούν στην εγχώρια και διεθνή αγορά.
Η εταιρεία Βαρβαγιάννη παρουσίασε τις ανανεωμένες ετικέτες της καλωσορίζοντας μια νέα εποχή, η οποία ταυτίζεται με την επιδίωξή της για την εντονότερη παρουσία της στη εγχώρια και στη διεθνή αγορά. Παράλληλα, η εταιρεία Trikalinos μοιράστηκε με τους παρευρισκόμενους τα «μυστικά» της παραγωγής των προϊόντων της, που αποτελούν πρεσβευτές του πλούτου της χώρας σε περισσότερες από 42 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Το μενού σχεδιάστηκε από την καταξιωμένη σεφ, Νόη Ιωαννίδου, η οποία εμπνεύστηκε τα εξαιρετικά πιάτα αποκλειστικά για την ημέρα του event, αλλά και τους συνδυασμούς μεταξύ του Trikalinos Αυγοτάραχο και του Ούζου Βαρβαγιάννη, ώστε να αναδεικνύεται η μοναδική «ταυτότητα» κάθε προϊόντος μέσα από το food pairing.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης ο Γιάννης Βαρβαγιάννης, ένας εκ των τριών Διαχειριστών της εταιρείας Βαρβαγιάννη, δήλωσε: «Το Ούζο Βαρβαγιάννη εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Ανανεώσαμε τις ετικέτες των προϊόντων μας και υιοθετούμε μια νέα ταυτότητα, με στόχο την καθιέρωση του ούζου ως μια κυρίαρχη επιλογή καθόλη τη διάρκεια του χρόνου. Η ανοδική πορεία μας, από το 1860 μέχρι και σήμερα, σε αγορές εντός κι εκτός συνόρων, υπαγορεύει τη δέσμευσή μας στις αρχές της αδιαπραγμάτευτης ποιότητας και της καινοτομίας. Στρατηγικός μας στόχος για το επόμενο διάστημα είναι η περαιτέρω διεύρυνση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας και η διαφοροποίησή μας από τον ανταγωνισμό».
Επίσης, ο Πρόεδρος της εταιρείας Trikalinos, Ζαφείρης Τρικαλινός, επεσήμανε: «Από τις βασικές επιδιώξεις μας είναι η συνεχής επένδυση στην έρευνα, η επιμονή και η αφοσίωση μας στην ανάδειξη του γαστρονομικού και διατροφικού πλούτου των προϊόντων μας. Το διατροφικό προφίλ του Trikalinos Αυγοτάραχο, οι συνεργασίες με καταξιωμένους σεφ αλλά και η παρουσία μας σε περισσότερες από 40 χώρες, πολλές από τις οποίες είναι ιδιαίτερα απαιτητικές, αποτελούν κινητήριο δύναμη για τη συνεχή εξέλιξη της εταιρείας μας. Απόδειξη των παραπάνω είναι η συνεχής έρευνα και βελτίωση των υπαρχόντων προϊόντων μας καθώς και η ανάπτυξη νέων που θα λανσαριστούν σύντομα στην αγορά».
Τέλος, οι εκπρόσωποι των δυο εταιρειών τόνισαν τη δυναμική των ελληνικών επιχειρήσεων, όταν αυτές συνεργάζονται, καθώς αμφότερες αποτελούν Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.