Σε διαδικασία για την επιβολή και νέου προστίμου στη Google βρίσκεται η Κομισιόν, στοχεύοντας πλέον στον πυρήνα του επιχειρηματικού μοντέλου της διαφημιστικής.
Η λεγόμενη κοινοποίηση αιτιάσεων, που μπορεί να ανακοινωθεί πριν την Τετάρτη, θα είναι το τελευταίο επεισόδιο σε μια μακρά διαμάχη που έχει οδηγήσει ήδη σε τρία πρόστιμα ύψους άνω των 8 δισ. ευρώ.
Η διαφημιστική μονάδα της Google είναι μακράν η πιο επιτυχημένη, καθώς αντιπροσωπεύει περίπου το 80% των ετήσιων εσόδων της. Το 2022, οι πωλήσεις ανήλθαν σε περίπου 225 δισ. δολάρια.
Η νέα καταγγελία θα είναι η πιο σημαντική στην τρέχουσα πενταετή θητεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της αντιμονοπωλιακής αρχής της ΕΕ, είπε πηγή στο Bloomberg.