Με δύο στρατηγικές κινήσεις η Wyndham μετατρέπει την Ελλάδα σε διεθνή τουριστικό προορισμό. Ιδρύει τον επόμενο μήνα την Wyndham Ελλάς ενώ συνεχίζει να επενδύει στο «Ajul Luxury Hotel & Spa Resort», το πρώτο στην Ευρώπη Registry Collection Hotels, στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, στο πλαίσιο της επέκτασης της συνεργασίας της Wyndham Hotels & Resorts με την Zeus International για την ανάπτυξη ξενοδοχειακών μονάδων κάτω από το σήμα Trademark Collection by Wyndham and Registry Collection Hotels.
Η Wyndham Ελλάς θα είναι υπεύθυνη για τα ξενοδοχεία της Ελλάδας, της Ιταλίας και της Ανατολικής Ευρώπη. Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα η Wyndham με την προσθήκη του Ajul αυξάνει το χαρτοφυλάκιο της στην Ελλάδα στις 18 ξενοδοχειακές μονάδες, και βάζει ‘πλώρη’ για τις 25 ξενοδοχειακές μονάδες μέχρι το 2025, μεταξύ άλλων στοχεύοντας η Ζeus Int ακόμα και επιθετικές εξαγορές χαρτοφυλακίων στην Ευρώπη.
Τα σχέδια του Ομίλου
Η μεγαλύτερη στον κόσμο ξενοδοχειακή αλυσίδα με τα 24 brands, τα 9.150 ξενοδοχεία, επενδύει στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας, προσβλέποντας μεταξύ άλλων στον εξορθολογισμό των αεροπορικών ναύλων, στην βελτίωση των συνθηκών της αγοράς εργασίας, στην συνεργασία με την Πολιτεία σε θέματα εκπαίδευσης και στην αναχαίτιση των στρεβλώσεων που προκάλεσαν τα μέτρα κατά της πανδημίας.
Στα σχέδια του Ομίλου, η ενίσχυση της παρουσίας του σε μονάδες resorts και ξενοδοχειακές μονάδες ορεινού τουρισμού, με στόχο να αποκτήσει παρουσία στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, στην Κύπρο την Ιταλία, την Κροατία, την Ρουμανία, τη Βουλγαρία, τη Σλοβενία, την Αλβανία, τη Σερβία, το Μαυροβούνιο, τη Βοσνία Ερζεγοβίνη, το Κόσοβο, τη Βόρεια Μακεδονία.
Τα χαρτοφυλάκια Wyndham και Zeus Int
Η Wyndham έχει στο χαρτοφυλάκιό της 24 brands, 9.150 ξενοδοχεία, 555 εκ των οποίων στην περιφέρεια ΕΜΕΑ, ενώ το 98% των μονάδων λειτουργεί μέσω franchise.
Η Zeus με δυναμικό άνω των 1000 δωματίων, σε 7 ιδιοκτησίες της και 1.500 δωμάτια μακροχρόνιων μισθώσεων υποδέχεται πάνω από 1 εκατομμύριο επισκέπτες, ενώ συνεργάζεται με τις αλυσίδες ξενοδοχείων Wyndham Hotels & Resorts, Hilton Worldwide Holdings Inc., Radisson Hotel Group και Marriott International. Την ίδια στιγμή διαχειρίζεται περίπου 4.000 ξενοδοχεία, τρίτων ιδιοκτησιών. Τα 21 ιδιόκτητα, υπό διαχείριση και ξενοδοχεία μακροχρόνιας μίσθωσης που διαχειρίζεται, η αξία των οποίων ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο την καθιστούν premium hospitality brand.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αμέσως επόμενη στρατηγική κίνηση του ομίλου είναι η συνεργασία του με το brand Vienna House, το οποίο πουλήθηκε αντί 45 εκατομμυρίων ευρώ.