Ο κύριος δείκτης θαλάσσιων μεταφορών του Baltic Exchange, ο οποίος μετρά το κόστος αποστολής αγαθών παγκοσμίως, ενισχύθηκε για δεύτερη ημέρα την Πέμπτη, σημειώνοντας άνοδο περίπου 2,9% σε υψηλό άνω των έξι εβδομάδων στις 1.581 μονάδες.
Ο δείκτης capesize, ο οποίος παρακολουθεί πλοία που συνήθως μεταφέρουν φορτία 150.000 τόνων που μεταφέρουν εμπορεύματα όπως σιδηρομετάλλευμα και άνθρακας, ενισχύθηκε κατά περίπου 8,4% στο υψηλότερο επίπεδο από τα τέλη Δεκεμβρίου στις 2.276 μονάδες.
«Οι κύριες διαδρομές σιδηρομεταλλεύματος μεταξύ Βραζιλίας/Κίνας και Δυτικής Αυστραλίας/Κίνας παρουσιάζουν σταθερούς όγκους», σύμφωνα με report της ναυλομεσητικής Fearnleys, όπου επίσης αναφέρεται ότι «υπάρχει σημαντική βοήθεια από τις συναλλαγές άνθρακα και στις δύο λεκάνες».
Εν τω μεταξύ, ο δείκτης panamax, που παρακολουθεί πλοία που συνήθως μεταφέρουν φορτία άνθρακα ή σιτηρών από 60.000 έως 70.000 τόνους περίπου, μειώθηκε κατά 1,7% στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων τεσσάρων εβδομάδων στις 1.612 μονάδες.
Ο δείκτης supramax υποχώρησε 18 μονάδες, ή 1,5%, στις 1.185 μονάδες.