Κεφάλαια 155 εκατ. σε νέες επενδύσεις ρίχνει ο ΟΛΠ εστιάζοντας στην ανάπτυξη υποδομών και τη διευρυνση των τομέων που προσφέρουν υψηλές αναπτυξιακές δυνατότητες.
Εκατό εκατομμύρια ευρώ επενδύσεις ετοιμάζει ο ΟΛΠ για την ανάπτυξη των υποδομών της κρουαζιέρας, της ναυπηγοεπισκευής και του car terminal με στόχο ο Πειραιάς να γίνει λιμάνι homeport. Την ίδια στιγμή δρομολογείται η ανάπτυξη του ΣΕΜΠΟ.
Στο πλαίσιο των νέων επενδύσεων ο ΟΛΠ σχεδιάζει την επέκταση κατά 2 ακόμα θέσεων για την υποδοχή κρουαζιερόπλοιων νέου τύπου που μπορούν να φιλοξενούν έως 5.000 επιβάτες και 1.500 άτομα προσωπικό. Παράλληλα, τόνισε ότι προωθούνται έργα 55 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών της ναυπηγοεπισκευής.
Κονδύλια 100 εκ. από τον Οργανισμό Λιμένος Πατρών
Στις συνδυασμένες μεταφορές και το homeport στοχεύει και ο Οργανισμός Λιμένος Πατρών με νέες επενδύσεις, παράλληλα και την σύνδεση του τραίνου με το λιμάνι. Συγκεκριμένα στα σκαριά βρίσκεται επένδυση ύψους 100 εκατομμυρίων .ευρώ για την ανάπτυξη των υποδομών στο εμπορικό τμήμα του λιμανιού ενώ στο πλαίσιο του master plan αποφασίστηκε η δημιουργία μίας σύγχρονης Μαρίνας χωρητικότητας έως 350 μεγάλων σκαφών. Το σχέδιο της νέας Μαρίνας περιλαμβάνει και χώρους στάθμευσης καθώς και ένα μικρό καρνάγιο για μικροεπισκευές και βαψίματα για τα σκάφη.
Ξεκινούν δοκιμαστικά τα υδροπλάνα στην Πάτρα
Σε, ότι αφορά την κρουαζιέρα στην Πάτρα και τα υδατοδρόμεια:, έχουν ήδη δημιουργηθεί οι υποδομές για την κρουαζιέρα, προκειμένου να ελλιμενιστούν μεγάλα κρουαζιερόπλοια σε συνδυασμό με άλλες απαραίτητες υποδομές για την ανάπτυξη της αγοράς . Σε ό,τι αφορά τα υδατοδρόμεια, η Πάτρα αποτελεί βασικό σταθμό υποδοχής των υδροπλάνων με τα πρώτα υδροπλάνα να προετοιμάζονται να εκκινήσουν πιλοτικά τις πρώτες πτήσεις το ερχόμενο καλοκαίρι.
Σύμφωνα με του υπουργείο Ανάπτυξης η επαναλειτουργία των υδροπλάνων είναι μια από τις λίγες εκκρεμότητες που έχουν μείνει στο υπουργείο. Πιθανά η επανεκκίνηση με τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια να γίνουν λίγο πριν τις εκλογές ή αμέσως μετά.