Η Τράπεζα Πειραιώς δίνει τη δυνατότητα στους επιχειρηματικούς πελάτες της, να έχουν στη διάθεσή τους τα φορολογικά παραστατικά για τις συναλλαγές τους με την Τράπεζα, σε ηλεκτρονική μορφή μέσω winbank ή e-mail.
Στο πλαίσιο της εφαρμογής των Ηλεκτρονικών Βιβλίων της ΑΑΔΕ (MyData), η Τράπεζα Πειραιώς, από την 1η/7/2023, διαθέτει τη νέα υπηρεσία «Ηλεκτρονικά Παραστατικά» μέσω της οποίας οι επιχειρηματικοί της πελάτες θα έχουν στη διάθεσή τους τα φορολογικά παραστατικά για τις συναλλαγές τους με την Τράπεζα, σε ηλεκτρονική μορφή μέσω winbank, οργανωμένα και εντός της προβλεπόμενης από την ΑΑΔΕ προθεσμίας. Εναλλακτικά, και εφόσον έχουν δηλώσει e-mail επικοινωνίας, τα παραστατικά θα τους αποστέλλονται μέσω e-mail. Η υπηρεσία παρέχεται σε νομικά πρόσωπα, ελεύθερους επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις και αφορά στις συναλλαγές τους με την Τράπεζα Πειραιώς.
Πλεονεκτήματα της υπηρεσίας:
- Άμεση διαθεσιμότητα φορολογικών παραστατικών
- Για όσους είναι εγγεγραμμένοι στη winbank δίνεται η δυνατότητα ψηφιακής αρχειοθέτησης για 5 έτη από την ημερομηνία έκδοσής τους και ευέλικτης αναζήτησης των παραστατικών
Πως λειτουργεί:
Σε περίπτωση που οι πελάτες διαθέτουν λογαριασμό στη winbank, θα έχουν στη διάθεσή τους το ηλεκτρονικό παραστατικό στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα «Ηλεκτρονικά Παραστατικά» με τη δυνατότητα αναζήτησης, ψηφιακής αρχειοθέτησης και εκτύπωσης των παραστατικών τους.
Εάν δεν διαθέτουν winbank και έχουν δηλώσει στην Τράπεζα Πειραιώς το e-mail επικοινωνίας τους, θα λαμβάνουν το παραστατικό για τη συναλλαγή τους στο αντίστοιχο e-mail .
Στην περίπτωση που δεν έχουν επικαιροποιήσει τα στοιχεία τους και δεν έχουν winbank μπορούν να εγγραφούν εύκολα και δωρεάν πατώντας στο link OnlineRegistration (winbank.gr) (OnLine εγγραφή για φυσικά πρόσωπα).