Την επαφή με τις αγορές του εξωτερικού επιδίωξε ο Δήμος Καλυμνίων στη διεθνή έκθεση τουρισμού ITB που άνοιξε ξανά τις «πύλες» της στο Βερολίνο, μετά από τρία χρόνια φυσικής απουσίας λόγω πανδημίας.
Το ενδιαφέρον του κοινού με ειδικά ενδιαφέροντα για την Κάλυμνο, επιβεβαιώθηκε μέσα από εκτενείς συνομιλίες με εκπροσώπους ΜΜΕ όπως της εφημερίδας Weser Kurier και διεθνών ενημερωτικών δικτύων όπως της Valeur Media.
Την ενημέρωση των ενδιαφερομένων στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο stand του ΕΟΤ και τη συλλογή στοιχείων επικοινωνίας των δημοσιογράφων, influencers και bloggers ανέλαβαν οι συνεργάτες τουριστικής προβολής του Δήμου με στόχο την περαιτέρω αξιοποίηση τους στο επόμενο διάστημα για την προβολή του προορισμού.
Αίσθηση προκάλεσε στους παρευρισκομένους οι πολλαπλές επιλογές για αναρρίχηση, καταδύσεις και επαφή με την ιστορία και παράδοση στην σπογγαλιεία αλλά και οι πρόσφατες εγκωμιαστικές διεθνείς αναφορές στον εναλλακτικό και αυθεντικό χαρακτήρα του προορισμού από ΜΜΕ και πλατφόρμες όπως Griekenland.net, New York Times, Times του Λονδίνου και redbull.com που ο Δήμος φρόντισε να αναδείξει το τελευταίο διάστημα, μέσα από στοχευμένες πρωτοβουλίες.
«Τα μηνύματα που εισπράττουμε από τις δύο πρόσφατες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, τη WTM 2022 και την ITB 2023 είναι πως η τάση των ταξιδιωτών για αναζήτηση νέων, μη επιτηδευμένων προορισμών με μοναδικές εμπειρίες συμβαδίζει απόλυτα με την Κάλυμνο. Προς αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίζουμε να προβάλλουμε συστηματικά τον προορισμό»,
τόνισε ο Δήμαρχος Καλυμνίων Δημήτρης Διακομιχάλης.