Όταν το Netflix ανέφερε τα κέρδη του για το τέταρτο τρίμηνο αυτή την εβδομάδα, η υπηρεσία ροής ξεπέρασε τις προσδοκίες της όσον αφορά τις καθαρές προσθήκες συνδρομητών.
Η εταιρία πρόσθεσε 7,7 εκατομμύρια συνδρομητές μεταξύ Οκτωβρίου και Ιανουαρίου, ανεβάζοντας τη συνολική βάση συνδρομητών της σε 231 εκατομμύρια. Παρά το γεγονός ότι ξεπέρασε τις προβλέψεις της για δύο συνεχόμενα τρίμηνα, tο Netflix αναμένει μέτρια ηπιότερη αύξηση των συνδρομητών το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Η κυκλοφορία τίτλων ορόσημων όπως η τέταρτη σεζόν του επιτυχημένου σόου Stranger Things και επιτυχημένων νέων franchise όπως το Wednesday είναι πιθανότατα ένας από τους λόγους που το Netflix μπόρεσε να ανακάμψει από ένα όχι ιδανικό ξεκίνημα στην περασμένη χρονιά.
«Λαμβάνουμε εκπληκτικά αποτελέσματα όταν έχουμε το Wednesday, το Glass Onion ή το Monster», ανέφερε η εταιρία στην επιστολή της προς τους μετόχους. «Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι συνήθως εγγράφονται σε μια υπηρεσία ροής επειδή έχουν ακούσει τα καλύτερα λόγια για μια ταινία ή σειρά από έναν φίλο, έχουν δει τον ενθουσιασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή έχουν διαβάσει για αυτόν στον Τύπο.”
Μετά από το ρεκό αύξησης των συνδρομητών κατά 36 εκατ. το 2020, το Netflix είδε τη δυναμική αυτή να υποχωρεί σημαντικά το 2021 προτού σταματήσει καταιγιστικά το πρώτο εξάμηνο του 2022. Μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου, η εταιρία έχασε 1,2 εκατομμύρια συνδρομητές,
προκαλώντας αναταραχή στους μετόχους.
You will find more infographics at Statista