Με πωλήσεις ύψους 165 εκατ. Ευρώ αναμένεται να κλείσει την χρονιά η ΚΡΙ-ΚΡΙ. Για το επόμενο έτος, 2023, η εκτίμηση της Διοίκησης είναι ότι οι καθαρές πωλήσεις θα προσεγγίσουν τα 200 εκατ., με παράλληλη ανάκαμψη του περιθωρίου EBIT κοντά στα επίπεδα του 2021.
Η ΚΡΙ-ΚΡΙ καθιερώνεται ως μία ξεκάθαρα εξαγωγική δύναμη στην ελληνική βιομηχανία αφού από τα 165 εκατ. Ευρώ πωλήσεων το 2022 , το 50% θα προέρχονται από εξαγωγές. Ο μέσος ρυθμός αύξησης πωλήσεων 5ετίας (CAGR) διαμορφώνεται σε 15,8% ενώ σε ότι αφορά τον ρυθμό αύξησης εξαγωγών ο μέσος ρυθμός αύξησης στην 5ετία (CAGR) ήταν 21,3%.
Η εταιρία απασχολεί 500 εργαζόμενους και αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες στην ευρύτερη περιοχή της κεντρικής Μακεδονίας. Επίσης έχει επενδύσει σε πάγιες υποδομές κατά τη περίοδο 2014-2022 κεφάλαια ύψους 88 εκατ. Ευρώ. Η μετοχή έχει διπλασιάσει την τιμή της κατά τα τελευταία 5 χρόνια και αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα mid caps στο ελληνικό χρηματιστήριο
Η πορεία της μετοχής
Νέα προιόντα και εξαγωγικές τάσεις
Το κλειδί της ανάπτυξης της ΚΡΙ-ΚΡΙ είναι πέρα από τις εξαγωγικές τάσεις που ενδιαφέρεται να διευρύνει (ήδη πουλάει σε 42 χώρες) και η συνεχόμενη προιοντική ανάπτυξη. Το R&D της εταιρείας θεωρείται από τα πλέον δραστήρια στις ελληνικές βιομηχανίες στην Ελλάδα με αποτέλεσμα να είναι η εταιρεία πρώτη στα προιόντα γλυκού γιαουρτιού.
Ενδεικτικό για το success story της ΚΡΙ ΚΡΙ είναι το γιαούρτι Super Spoon, που έχει το 26% μεριδίου αγοράς στον κλάδο της. Επίσης προχωρά στην αξιοποίηση της δυναμικής της ιδιωτικής ετικέτας αλλά θα διοχετεύσει και νέα προιόντα στην αγορά. Ταυτόχρονα αναπτύσει και διευρύνει τις σχέσεις της με εμπόρους λιανικής (μικρά και μεγάλα super markets) και διαμορφώνει οικονομίες κλίμακας.