Αντιμέτωπος με ραγδαία μείωση των εσόδων του Twitter βρίσκεται ο Ίλον Μασκ, καθώς αν και η δημοτικότητα του Twitter ανεβαίνει εξαιτίας του θορύβου που δημιουργεί το μπαράζ ανακατατάξεων.
Εν τούτοις ο αρνητικός και συγκρουσιακός τόνος που δίνει ο εκκεντρικός δισεκαρομμυριούχους έδωσε πάτημα στους ακτιβιστές να πιέσουν μεγάλους διαφημιζομένους να αναστείλουν την παρουσία τους μέχρι να ξεξαθαρίσει η κατάταση.
Μπροστά σε ραγδαία μείωση των εσόων του Twitter βρίσκεται ο Ίλον Μασκ, τη στιγμή που ο ίδιος αιτιολογεί το πογκρόμ κατά των εργαζομένων με την επόκληση της αναγκαιότητας για την επιβίωση της εταιρίας και τη βιωσιμότητα του μοντέλου της.
Ο Έλον Μασκ μοιάζει αποφασισμένος να καταργήσει και τα ρεπό, ενώ ζητά να εξοικονομηθεί ένα δις δολάρια από τα λειτουργικά κόστη. Παραβρέθηκε, πάντως, στο ετήσιο επενδυτικό συνέδριο του Μπάρον. Εκεί, όπως ήταν φυσικό, κλήθηκε να σχολιάσει τις τελευταίες εξελίξεις με το Twitter.
Αποφεύγοντας να αποκαλύψει τα σχέδιά του, περιορίστηκε να τα βάλει με τους ακτιβιστές που σύμφωνα με τον ίδιο έπληξαν τα έσοδα της εταιρίας, πιέζοντας μεγάλες εταιρείες να αποσύρουν τις διαφημίσεις από την πλατφόρμα. «Οι ομάδες ακτιβιστών κατάφεραν να προκαλέσουν μαζική πτώση των διαφημιστικών εσόδων του Twitter και κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε για να τους κατευνάσουμε, αλλά τίποτα δεν λειτουργεί», δήλωσε.
Εταιρίες όπως η General Motors, η General Mills και η Audi έχουν ήδη αναστείλει την παρουσία τους στο Twitter. Ο όμιλος Volkswagen δήλωσε ότι η Skoda, η Seat, η Cupra, η Audi, η Lamborghini, η Bentley, η Porsche και η Ducati, επίσης διακόπτουν τις πληρωμένες δραστηριότητες μέχρι το Twitter να αποκαλύψει τις αναθεωρημένες κατευθυντήριες γραμμές για την ασφάλεια των εμπορικών σημάτων.
Συνδρομητικές υπηρεσίες
Σε μία προσπάθεια να ανεβάσει τα έσοδα, η νέα διοίκηση εξετάζει τη προσθήκη απευθείας μηνυμάτων επί πληρωμή. Αυτά τα μηνύματα θα επέτρεπαν στους χρήστες να στέλνουν προσωπικά μηνύματα σε χρήστες υψηλού προφίλ, όπως διασημότητες και εταιρίες. Συζητάνε και για την προσθήκη βίντεο με “paywalled”, το οποίο θα σήμαινε ότι ορισμένα βίντεο δεν θα μπορούν να προβληθούν εκτός εάν οι χρήστες πληρώσουν ένα μηνιαίο ποσό.
Παράλληλα, σκέφτονται σοβαρά και την αναβίωση του Vine, μιας πλατφόρμας βίντεο η οποία θα μπορούσε να προσελκύσει ένα νεότερο κοινό, στο οποίο βασίζονται και οι διαφημιστές. Την ίδια στιγμή προσπαθεί να ελαχιστοποιήσει τα έξοδ.
Οι σύμβουλοί του Μασκ έχουν προτείνει σχέδιο για την εξοικονόμηση από 1 έως 3 εκατομμύρια δολάρια σε κόστος υποδομής την ημέρα.