Στο κόκκινο, για έννατη σερί ημέρα, έκλεισε ο Baltic Dry Index, καθώς τα ναύλα υποχωρούν, στη σκιά της παγκόσμιας επιβράδυνσης και παρά τα καλύτερα του αναμενομένου μάκρο σε ΗΠΑ και Ευρώπη, καθώς οι αγορές φοβούνται ότι αυτά παράσχουν πλαίσιο στα γεράκια των κεντρικών τραπεζών για να σκληρύνουν τη στάση τους.
Ο δείκτης Baltic Dry, ο οποίος μετρά το κόστος αποστολής αγαθών παγκοσμίως, επέκτεινε το μακροχρόνιο σερί απωλειών του για ένατη ημέρα τη Δευτέρα, υποχωρώντας 4,6% στο χαμηλότερο επίπεδο από τα μέσα Σεπτεμβρίου στις 1.463 μονάδες, καθώς η ζοφερή παγκόσμια οικονομική προοπτική συνέχιζε να επιβαρύνει. ζήτηση σε όλα τα τμήματα των σκαφών της.
Ο δείκτης capesize, που παρακολουθεί φορτία σιδηρομεταλλεύματος και άνθρακα 150.000 τόνων, σημείωσε πτώση για ένατη συνεχή ημέρα, υποχωρώντας 6,7% σε χαμηλό έξι εβδομάδων στις 1.559 μονάδες, εν μέσω της αποδυνάμωσης της παγκόσμιας ζήτησης χάλυβα.
Ο δείκτης panamax, ο οποίος παρακολουθεί περίπου 60.000 έως 70.000 τόνους φορτίων άνθρακα και σιτηρών, επέκτεινε το σερί απωλειών του σε οκτώ συνεδριάσεις, με πτώση περίπου 4% στο 1,745 μονάδες, το χαμηλότερο σε σχεδόν δύο μήνες.
Επίσης, ο δείκτης supramax έχασε 46 μονάδες στις 1.437 μονάδες, το χαμηλότερο από τον Φεβρουάριο του 2021. Ο δείκτης Baltic Dry σημείωσε πτώση σχεδόν 17% τον Οκτώβριο, αφού τον Σεπτέμβριο σημείωσε τον καλύτερο μήνα του σε δύο χρόνια.