Διεθνώς η ανακοίνωση νέων προϊόντων από την Apple αποτελεί είδηση μείζονος σημασίας, ενώ είναι σταθερά πρώτο θέμα στα τεχνολογικά sites και blogs για εβδομάδες, ενώ τα θέματα τεχνολογίας και τιμών σχετικά με τα προϊόντα της εταιρίας δεν απουσιάζουν από κανένα ειδησεογραφικό μέσο. Παρ’ όλα αυτά ο αντίκτυπος, σε όρους ενθουσιασμού, έχει υποχωρήσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια…
Με τις διαρροές και τις προβλέψεις να γίνονται πιο ακριβείς κάθε χρόνο και οι πραγματικές εκπλήξεις να γίνονται όλο και πιο σπάνιες, τα δεδομένα του Google Trends υποδηλώνουν ότι τα νέα μοντέλα iPhone δεν δημιουργούν πλέον τόσο μεγάλο buzz όπως παλιά.
Εξετάζοντας το παγκόσμιο ενδιαφέρον αναζήτησης για τον όρο «iPhone» δείχνει ότι τα πιο πρόσφατα αποκαλυπτήρια iPhone απέτυχαν να πυροδοτήσουν τόσο ενθουσιασμό στο διαδίκτυο όσο προηγούμενες εκδηλώσεις κυκλοφορίας.
Η περσινή αποκάλυψη του iPhone 13, για παράδειγμα, οδήγησε στο ενδιαφέρον αναζήτησης στο Google περίπου το μισό όγκο από το ντεμπούτο του iPhone 5 το 2012, όταν ήταν η δημοσιότητα για το iPhone κορυφώθηκε (τουλάχιστον όσον αφορά τις αναζητήσεις στο Google).
You will find more infographics at Statista