Σε χαμηλά άνω των οκτώ μηνών υποχώρησε ο Baltic Dry καθώς οι διεθνείς μεταφορές ομαλοποιούνται και η αναδιάρθρωση των προορισμών-παραληπτών ολοκληρώνεται, ενώ νέα πλοία διεθνώς ναυπηγούνται και η Κίνα διατηρεί την οικονομία της σε πλήρη λειτουργικότητα.
Ο δείκτης Baltic Dry, ο οποίος μετρά το κόστος αποστολής αγαθών παγκοσμίως, υποχώρησε 3,1% στις 1.279 μονάδες την Παρασκευή, το χαμηλότερο επίπεδο από τον Δεκέμβριο του 2020 και επεκτείνοντας τις απώλειες για δεύτερη συνεχόμενη συνεδρίαση.
Ο δείκτης capesize, ο οποίος παρακολουθεί φορτία σιδηρομεταλλεύματος και άνθρακα 150.000 τόνων, υποχώρησε κατά 12,8% στις 756 μονάδες.
Ο δείκτης panamax, ο οποίος παρακολουθεί περίπου 60.000 έως 70.000 τόνους φορτίων άνθρακα και σιτηρών, υποχώρησε για 19η συνεδρίαση σερί, κατά 3,5% στις 1.688 μονάδες.
Εν τω μεταξύ, ο δείκτης supramax κέρδισε 37 μονάδες στις 1.735 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο για έκτη συνεχόμενη συνεδρίαση.
Σε εβδομαδιαία βάση ο δείκτης Baltic Dry υποχώρησε 13,4%,, καταγράφοντας την πέμπτη σερί εβδομαιδία πτώση, λόγω της χαμηλής ζήτησης στα μεγαλύτερα τμήματα των πλοίων.